Gynekologer - vår beste venn! :-)

*Pudding*

Glad i forumet
Skal til GU i morgen, og det første jeg tenkte da jeg fikk timen var: "Jeg MÅ huske å barbere leggene!!" :p
Har dere noe spesielt dere må gjøre før dere skal til favorittlegen deres? :)

har vært på masse undersøkelser på sykehuset, og der får man utdelt sånne fine bukser med hull "down there" så da trenger man ikke å bekymre seg for shaving av legger ;) hehe.. Men sånn ellers så tenke eg vel på stelle meg litt her og der ;)

Ja skal ikke ha skau der nede heller

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Glemte å shave leggene sist, utrolig ubehagelig å ligge der da, av en eller annen grunn :p Men nedentil tar jeg alltid et par dager før;)

Hadde jo verdens mest stusselige gynekolog da. Han virket nesten litt sjenert.. :p

Er heldigvis bare et par dager siden jeg tok der nede, det er verre med leggene :p Så det må jeg gjøre nå snart :)
Skjønner i grunnen ikke hvorfor jeg er så opptatt av leggene, det er jo ikke der han skal se :p

Etter å ha vært hos gynekologen veldig mange ganger grunnet prøverør så har jeg sluttet å bry meg så fælt on hvordan jeg ser ut der nede og på leggene :P blitt vane sak nesten :P

Håpe jeg klarer å tenke det samme i morgen! :) Tror ikke de egentlig bryr seg så mye - de har nok sett det meste :p

Back
Topp