Gynekologer/ul i Bergen

toffen

Forumet er livet
Jeg har fått henvisning til gynekolog for oppfølging pga stor baby sist. Men gynekologen min har ikke tid :( Fikk time i juni.
Jeg hadde jo og en SA i fjor, og ville derfor gjerne komme inn tidligere for å se at alt er bra denne gang.
Noen som vet om andre som kanskje tar i mot meg? Kan man bare ringe rundt selv om man ikke er pasient der fra før av?

Vil på det sterkeste annbefale Fødespesialist og spes. på kvinnesykdommer Torgeir Bjerknes på Nestun er veldig flink til og med jordmoren min anbefalte han [;)] Hvis du fikk henvisning fra legen din ringer du til han og ber om du kan hente henvisningen slik at du selv kan ringe og bestille time dette er raskere enn om han skulle sendt via posten med henvisning er det gratis el. det tilkommer en veldig lav egenandel... Har selv vært der på tidl.ul med henvisning bet. 40kr fikk med meg henvisningen selv til Gyn.

Takk for tips. Har prøvd å ringe dit, men de har ikke tlf tid til lenger enn 13.20 eller noe... Så får prøve i morgen.
jeg fikk henvisningen med meg i hånden av legen, men nå er det visst ett problem og. For jeg ringte en annen i sentrum, og de ville ha henvisningen i posten før de kunne gi folk time. For da kunne gynekologen selv si når pasienten trenger å undersøkes.
Skal det virkelig være så vanskelig å få bestillt en time altså?

ORIGINAL: Mio

Anbefaler deg Petter Lossius i Walkendorfsgaten 2A. [:)]

Var der jeg fikk time i juni [:(]

pooja pashar (tror det skrives sånn) på nesttun

ORIGINAL: *Vriompeis*

Ja hun heter no i den duren (polsk) syns hun var veldig flink...

ORIGINAL: chl

Ja....veldig flink[:D]

ORIGINAL: Lissyjane

ORIGINAL: mamma85

Vil på det sterkeste annbefale Fødespesialist og spes. på kvinnesykdommer Torgeir Bjerknes på Nestun er veldig flink til og med jordmoren min anbefalte han [;)] Hvis du fikk henvisning fra legen din ringer du til han og ber om du kan hente henvisningen slik at du selv kan ringe og bestille time dette er raskere enn om han skulle sendt via posten med henvisning er det gratis el. det tilkommer en veldig lav egenandel... Har selv vært der på tidl.ul med henvisning bet. 40kr fikk med meg henvisningen selv til Gyn.

Er det han som hører til over Meny og har en greie med hånden sin?[:-]

Hjelp..... hva greie? Høres skummelt ut [8D]

ORIGINAL: Berka

Tormod Tande på Gynekologisk Institutt Åsane er kjempedyktig!!

Han er litt rar, men utrolig dyktig!! [:D]

veldig rar....
Begge gangene når han sjekket meg om jeg hadde hatt SA.... så var han VELDIG VELDIG likegyldig.
"sånn er livet" liksom.

ORIGINAL: toffen

Er det han som hører til over Meny og har en greie med hånden sin?[:-]

Hjelp..... hva greie? Høres skummelt ut [8D]

Nei jeg vet ikke hvordan jeg skal si det haha. Han er kjempeflink uansett. Ble litt nervøs under den innvendig UL en men okai[8D] Han er veldig grei da. Jeg skjønte ikke greien med dette med at fosteret lå to uker foran meg,så jeg spurte rett ut " Ja menneh....når var det jeg hadde sex da" Litt fortvilet. Så sier han "Jeg vet ikke jeg vel[8|] Jeg var ikke der[8|]" Så ler han hahaha

Så kanskje greit å vente til de kan se noe på utvendig?? Hehe. Ble litt nysgjerrig nå på den hånden...

Henne anbefaler jeg på det sterkeste. [:)]
Hun er rett og slett fantastisk både som person og lege. Hun ringte meg til og med midt i juleferien sin for å høre om alt gikk bra med meg etter at jeg hadde en SA.

Samme her! Var hos han i dag faktisk.

Noen som vet hva de tar for tidlig ul på Volvat f.eks?

ORIGINAL: chl

hun har jeg og hatt, legen min sa hun var indisk[:)]

Hvis det er en svangerskapskontroll tar de 1200. Og de tar ofte betalt for to timer fordi de regner det som en svangerskapskontroll på første konsultasjon. Latterlig,men...

Det gidder jeg ikke betale nei. Altfor dyrt :) Får ringe noen av disse andre i morgen og høre.

Enn hun Eriksen eller Erikson i byen da? Eller har hun ikke UL? Eller er hun kanskje sluttet? Hun er kanskje en smule frekk, og ikke den man ville gått til som overvektig har jeg hørt, men ellers dyktig.

Men trenger du noe time så kjapt da, når det er pga stort barn, hjelper jo ikke ul nå uansett, du trenger jo ikke det før du er seks-syv mnd på vei, vel?

Hvis det er en svangerskapskontroll tar de 1200. Og de tar ofte betalt for to timer fordi de regner det som en svangerskapskontroll på første konsultasjon. Latterlig,men...

Det gidder jeg ikke betale nei. Altfor dyrt :) Får ringe noen av disse andre i morgen og høre.

Ja men du må ha henvisning fra legen hos de fleste[:)]

Har henvisningen her i vesken min jeg, så den er på plass. Derfor trodde jeg ikke det skulle være så vanskelig å få seg en time [:'(]

ja han her e veldig flink[:D]var der under ivf forsøket mitt på kontroll og eg skal opp igjen der snart[:D]grådi fornøyd[:D]

håper du finner deg en og lykke til med graviditeten[:D]

Vet ikke om disse har ul, men:

Nyland Brit, Nygårdsgaten 4

Johannessen Kristina Hernborg Nygårdsgaten 4

Her har de UL i alle fall, har vært der, var ikke så lang ventetid: Spesialistsenteret på Straume

Blombakkane 2, 5353 Straume
56 31 37 60

Back
Topp