Gynekologer i Drammensområdet?

Enkefalos

Forumet er livet
VIP
Assistert-jentene
Aprillykke 2017
Septemberbarna 2019
Oktoberlykke 2019
Jeg forsøkte å stille spørsmålet inne på vi som har prøvd lenge uten særlig hell, så jeg prøver her.

Noen som har noen gode anbefalinger på gynekolog i Drammensområdet? Veldig fint om man også vet om vedkommende har erfaring med Letrozol/Femar, for det er halve poenget med byttet :)

Har akkurat flyttet hit, og kun vært der to ganger, men har gode erfaringer fra gynekologklinikken.

Jeg vet ikke om de har erfaring med Letrozol/Femar, men antar at en telefon dit vil svare på det :)

Jeg har hørt at det er en veldig flink gynekolog i Drammen, tror jeg det var. Navnet hennes er Deidree eller noe.. håper ikke jeg gjør noe straffbart nå. Men mulig man kan finne henne på google :)

Jeg har hørt at det er en veldig flink gynekolog i Drammen, tror jeg det var. Navnet hennes er Deidree eller noe.. håper ikke jeg gjør noe straffbart nå. Men mulig man kan finne henne på google :)

Mulig du tenker på Deirdre? I så fall jobber hun ved klinikken nevnt over ^-^

Ja er nok henne jeg tenker på! Har aldri vært hos henne selv, men vurderer det sterkt hvis det skulle være behov for det en gang i framtiden! :) Du har gått til henne eller?

Jupp! Var der på kontroll etter MA for å sjekke at alt var kommet ut :/ Litt kjip setting, men hun var veldig flink og imøtekommende.

Gangen før var for å bekrefte MA, da var dt en av kollegaene hennes, også veldig flink. Har definitivt tenkt til å fortsette der ^-^

Takk for tips :) Men jeg tror ikke Gynekologklinikken tar imot henvisning? Så man må betale full pris?

Jeg er ikke helt sikker - mener å ha hørt at de også tar med henvisning, men var noe omtåka når jeg lette meg frem til en gyn sist.

Men går jo ann å ringe og høre :)

Litt usikker, men er jo bare å ringe å høre :) Hvis de ikke tar imot henvisning kan du jo snakke med fastlegen din om han/hun har en oversikt over gyn som tar imot henvisning :)

Jeg er ikke helt sikker - mener å ha hørt at de også tar med henvisning, men var noe omtåka når jeg lette meg frem til en gyn sist.

Men går jo ann å ringe og høre :)
Litt usikker, men er jo bare å ringe å høre :) Hvis de ikke tar imot henvisning kan du jo snakke med fastlegen din om han/hun har en oversikt over gyn som tar imot henvisning :)
Japp. Da jeg mistet for et år siden, var det iallfall den andre delen av Gynekologklinikken jeg måtte til (det som het Kvinnemedisinsk senter, nå Drammensgynekologen) når jeg hadde henvisning. Og det er henne jeg prøver å komme vekk fra nå :P Men skal sjekke det opp :)

Tar gjerne imot flere erfaringer!

Japp. Da jeg mistet for et år siden, var det iallfall den andre delen av Gynekologklinikken jeg måtte til (det som het Kvinnemedisinsk senter, nå Drammensgynekologen) når jeg hadde henvisning. Og det er henne jeg prøver å komme vekk fra nå :P Men skal sjekke det opp :)

Tar gjerne imot flere erfaringer!
Skjønner, da blir det litt vanskelig :/ men det kan jo være verdt prisen å gå utenom henvisning om man får den hjelpen man trenger og tryggheten man ønsker. Men igjen, det er sinnsykt stive priser.

Skjønner, da blir det litt vanskelig :/ men det kan jo være verdt prisen å gå utenom henvisning om man får den hjelpen man trenger og tryggheten man ønsker. Men igjen, det er sinnsykt stive priser.
Har også fått en del anbefalinger om dr. Uv, så kan godt være jeg prøver meg der :) Takk for tips iallfall :D (og hyggelig at det er flere drammensere her ;))

Back
Topp