Gynekologen min ringte i går kveld

-blomsterpiken

Forumet er livet
Juli13-jentene
VIP
Min gynekolog ringte meg i går kveld,det gjaldt blodprøvene mine..
Men eg fårstår ikkje han så godt da han snakker gebrokken norsk/tysk.. men enten så har eg lavt stoffskifte eller høyt stoffskifte,og sa at eg sannsynligvis måtte gå opå noen tabeletter ut svangerskapet. Så han skulle sende meg et blodprøve ark så eg kunne ta her på legesenteret.
Skal ringe ut til han igjen nå,for å høre hva det virkeligt var. uff eg blei skikkelig redd,og bekymret.
Noen andre som har opplevd av og ha det mens du har vert gravid?

Jeg tok blodprøver hos legen forrige uke fordi hun mistenker at jeg har høyt stoffskifte. Har ikke hørt noe fra henne, så regner med alt var fint, men har jo likevel googlet en hel masse i mellomtide. Det jeg har funnet ut er at om man har høyt eller lavt stoffskifte så må man somregel på gå medisin som regulerer hormonbalansen, men så lenge man finer riktig menge medisin så er det ikke noe problem, og skal heller ikke påvirke babyen, annet enn at jeg tror man har litt større sjanse for å få ganske stor baby om man har lavt stoffskifte? Men det var kanskje om det var ubehandlet. Det er ikke uvanlig at stoffskifte blir påvirket av hcg, så det kan godt hende det går over etter at du har født.

Jeg ble også veldig stresset når hun luftet teorien for meg, men etter å ha lest litt om det så tar jeg det helt med ro :)

Back
Topp