Gynekolog

Athea87

Flørter med forumet
Har hørt det skal være en utrolig flink rn i Jessheim (?!?) som tiltrekker seg folk fra Oslo og videre. Noen som vet mer, navn?

Martin Lundring fra Spesialistsenteret for Kvinner Jessheim.
Aldri vært der men var en del andre som har vært der. Blant annet fått oppgitt riktig kjønn i uke 12-14 og :)

Martin Lundring ved Spesialistsenteret for kvinner. Han er råflink! Har vært der mange ganger i mine svangerskap. Han er utrolig dyktig på fosterdiagnostikk, og er den som blir kalt inn til sykehusene for å diagnostisere når det er veldig spesielle saker. Han er også utrolig flink til å se kjønn tidlig. Har fått vite i uke 12 med begge mine:happy: Anbefales med stor A!

Martin Sørensen på Femini er like flink som lundring! Jeg gikk til Lundring først, men byttet til Femini. Veldig fornøyd :) skal på TUL hos han.

Martin Sørensen på Femini er like flink som lundring! Jeg gikk til Lundring først, men byttet til Femini. Veldig fornøyd :) skal på TUL hos han.
Kan jeg spørre hvorfor du byttet fra Lundring til Sørensen?:) Ser at så mange anbefaler Lundring

Kan jeg spørre hvorfor du byttet fra Lundring til Sørensen?:) Ser at så mange anbefaler Lundring

Fordi han er litt billigere, og han har åpent kveldstid og helg :) han jobbet også hos Martin lundring før, samt har vært overlege. Så føler Sørensen også har mye eksta erfaring:)

Back
Topp