Emilie3
Flørter med forumet
jeg er super happy <3
jeg ringte til gynekologen i dag, kl 09 og kl 10.00 var jeg dær ;)
og jeg fortellte at jeg hadde mystet i feb, og har ikke hatt normalt mensen etter det, men nå var jeg gravid igjen..
han svarte meg: "åy, det gikk fort i fra du mystet til du ble gravid igjen"
Jeg: "Ikke si at det er kroppen min som spiller meg et pus".
så skulle vi ta en innvendig ul, og jeg gruet meg.. siden jeg fikk den kommenterer i fra gynekologen.
Han starta, og jeg: "er det tomt dær?"
Han svarte : "nei, hær er det et lite hjerte og slår som bare det, og du er nok 9 uker på vei"
og vet dere, da kom det tårer i øyene mine, di triller, og jeg klarte ikke og stoppe. seff gledes tårere
Fikk også et bilde av knøtte i magen.
skal tilbake nå den 21. og da får jeg ny ul time. og da kan jeg legge ut bilde, nå er det ei rund nøtt som er på bilde
sånn, nå vet dere det. jeg er SÅ gla!
jeg ringte til gynekologen i dag, kl 09 og kl 10.00 var jeg dær ;)
og jeg fortellte at jeg hadde mystet i feb, og har ikke hatt normalt mensen etter det, men nå var jeg gravid igjen..
han svarte meg: "åy, det gikk fort i fra du mystet til du ble gravid igjen"
Jeg: "Ikke si at det er kroppen min som spiller meg et pus".
så skulle vi ta en innvendig ul, og jeg gruet meg.. siden jeg fikk den kommenterer i fra gynekologen.
Han starta, og jeg: "er det tomt dær?"
Han svarte : "nei, hær er det et lite hjerte og slår som bare det, og du er nok 9 uker på vei"
og vet dere, da kom det tårer i øyene mine, di triller, og jeg klarte ikke og stoppe. seff gledes tårere
Fikk også et bilde av knøtte i magen.
skal tilbake nå den 21. og da får jeg ny ul time. og da kan jeg legge ut bilde, nå er det ei rund nøtt som er på bilde
sånn, nå vet dere det. jeg er SÅ gla!