Gynekolog time

mie84

Glad i forumet
Da var heldigvis gynekolog timen overstått idag. Var ikke vondt å ta vevsprøver fra livmorhalsen, men var ubehageligt å få lokalbedøvelse inn der :p Lokalbedøvelsen inneholdt adrenalin også får å trekke i sammen blodårene, slik at det ville blø mindre. Fikk beskjed på forhånd at jeg ville oppleve hjertebank i ca 3 min. Var merkelig opplevelse, hjertet hamret vilt og jeg følte meg svimmel (nesten litt rusa) , og veldig varm. Får svar på prøvene om noen uker.

Da han var ferdig med prøvetakingen, lurte han på om jeg ville se lille bebisen i magen =D Noe jeg ikke kunne si nei til! Så nå har jeg altså fått sett og hørt hjertelyden til den lille spiren og alt er så langt i skjønneste orden! Har ikke hatt noe følelse på kjønn så langt, men følte med en gang at det var en gutt når jeg fikk se den lille <3 Så nå blir det spennende å se til oul. Har både en jente og gutt fra før av.

Så bra at alt var bra!! :D

Jeg var også på gynekoligisk kontroll og fikk sjekket alt, da også babyen fra topp til tå :)..
Jeg har ikke hatt noen som helst følelse what so ever på kjønn!! Men da jeg fikk se den pittelille tappen der nede, som gyn ikke visste om var klitoris eller skulle utvikle seg til en liten tiss, fikk jeg VELDIG følelsen av at det var gutt! :p men likevel sier en stemme innerst inne at det er jente.. men det er kanskje fordi gutten vår ønsker seg SÅ VELDIG GJERNE ei jente, ei lillesøster.. :)

Back
Topp