mie84
Glad i forumet
Da var heldigvis gynekolog timen overstått idag. Var ikke vondt å ta vevsprøver fra livmorhalsen, men var ubehageligt å få lokalbedøvelse inn der Lokalbedøvelsen inneholdt adrenalin også får å trekke i sammen blodårene, slik at det ville blø mindre. Fikk beskjed på forhånd at jeg ville oppleve hjertebank i ca 3 min. Var merkelig opplevelse, hjertet hamret vilt og jeg følte meg svimmel (nesten litt rusa) , og veldig varm. Får svar på prøvene om noen uker.
Da han var ferdig med prøvetakingen, lurte han på om jeg ville se lille bebisen i magen =D Noe jeg ikke kunne si nei til! Så nå har jeg altså fått sett og hørt hjertelyden til den lille spiren og alt er så langt i skjønneste orden! Har ikke hatt noe følelse på kjønn så langt, men følte med en gang at det var en gutt når jeg fikk se den lille <3 Så nå blir det spennende å se til oul. Har både en jente og gutt fra før av.
Da han var ferdig med prøvetakingen, lurte han på om jeg ville se lille bebisen i magen =D Noe jeg ikke kunne si nei til! Så nå har jeg altså fått sett og hørt hjertelyden til den lille spiren og alt er så langt i skjønneste orden! Har ikke hatt noe følelse på kjønn så langt, men følte med en gang at det var en gutt når jeg fikk se den lille <3 Så nå blir det spennende å se til oul. Har både en jente og gutt fra før av.