Gynekolog time i morgen

Fjåsa

Elsker forumet
Har vært syk en ukes tid nå og de siste fire dagene har jeg hatt stadig økende smerter i korsrygggen. Fikk bekkenlørning etter forgje fødsel så har tatt det veldig med ro i forhold til dette. Men i går ble det litt vondt foran i bekkenet også. Så jeg ordan meg time hs fastlegen i dag og har fått meg time hos gynekolog i morgen. Mulig det blir en UL også, så dette er spennende.

Nå virker jeg sikkert skikkelig dum, men hva skal en gynekolog finne ut av bekkensmerter??
Er det at du ikke vet om det er bekkensmerter?
Er jo ikke noe annet å gjøre med det enn å trene bekkenet, og kanskje få en henvisning til fysio..

Er skikkelig trøtt i dag altså, så det kan jo være at du har skrevet hvorfor du skal dit, selv om jeg ikke fikk det med meg.. [8D]

Uansett lykke til, krysser fingre for at du får en ul når du er der da!! [:D]

Å det blir spennende!!
masse lykke til i morgen, vi får håpe at alt er fint, og at du slipper unna de verste plagene..

Var kanskje litt vag. Jeg har hatt murring i korsryggen og har fått smerter forran i magen og de siste dagene. Det kommer litt i tak. Var hos fastlegen i dag, og jeg er litt urolig for det er ganske tidlig med bekkenløsning, og smertene er ulike sist jeg hadde bekkenløsning. Vi snakket lenge og belenige om at han kunne henvise til gynekolog for å få bekreftet eller avkreftet om det er noe galt. Så jeg skal slippe å uroe meg.

ORIGINAL: Fjåsa

Var kanskje litt vag. Jeg har hatt murring i korsryggen og har fått smerter forran i magen og de siste dagene. Det kommer litt i tak. Var hos fastlegen i dag, og jeg er litt urolig for det er ganske tidlig med bekkenløsning, og smertene er ulike sist jeg hadde bekkenløsning. Vi snakket lenge og belenige om at han kunne henvise til gynekolog for å få bekreftet eller avkreftet om det er noe galt. Så jeg skal slippe å uroe meg.

Å, sånn ja... [:D] Trodde du måtte til gynekolog pga bekkenløsning jeg..

Masse masse lykke til!!

Back
Topp