Gynekolog oppdatert

DET skjønner jeg godt! Så forferdelig og fantastisk på samme tid! Hadde vært litt småpert på den gynekologen.. :s

På hvilke grunnlag sa han at det ikke var noe liv før han var sikker? Fantastisk at du fikk gode nyheter, og at hjertet banker :) Da kan du bare nyte dagene :)

Så godt å høre at alt er bra, og så tåpelig av gynekologen å si noe som helst før han er sikker! Det er jo vår største skrekk at ikke det skal være liv og at ikke alt skal være i orden. Gratulerer så mye og kos deg med den gode nyheten!!!

Så bra at det gikk fint. :)
Rart at han sa det ikke var noe liv før han var helt sikker. :/

Så utrolig bra :D Ingenting kan være følelsen av å finne liv etter å ha fått en sånn beskjed :D

Åh, for en fantastisk nyhet å få, etter en så nedslående beskjed (som heldigvis ikke stemte!) Gratulerer:)

Takk og lov at han fant et bankende hjerte der! :) Så godt å høre at det gikk bra :)

Så fantastisk nyhet! Tenk å si at det ikke er liv før han er sikker. Jaja, nyt den fine nyheten :) <3

Jeg er kjempe lettet. Men hadde bedere følelse nå enn når jeg mistet i 2011.
Han sa at jeg ikke var mer enn 6 uker på vei, men skal tilbake om tre uker til sjekk, så jeg holder meg her inne hos dere til jeg har vært hos han.

Sååå bra :)

Back
Topp