Gynekolog, inspirert.

Burger

Gift med forumet
Så et innlegg om gu her, så da lurer jeg på, dere som har mannlige fastleger, er det en kvinne med under undersøkelsen? En venninne sa at det måtte de ha, men det har aldri min hatt[&:]

Mine to gynokologer er mannfolk, får spasmer bare ved tanken å en kvinnelig gyn. Haha, jeg er rar[8D]

har aldri hatt det med min.men vist en spør så får du vist en kvinnelig kropp inn der.

.... jeg har mannlig lege og det kommer alltid en irriterende dame inn under undersøkelsen...
Glemmer ikke da jeg skulle ha 6 ukerskontrollen... ligger på briksen og legen tar ikke hensyn til at jeg har veldig vondt nedi der, jeg skjærer grimaser og damen sier... "Pust med magen, *pust pust*, sånn ja pust heeelt rolig så er det snart over..!" Hadde lyst til å smekke henne en på trynet!!![:@][:@][:@]

foretrekker å gå til min gynærkolog som faktisk kan det hun holder på med![:)]

ORIGINAL: Bitzyh

.... jeg har mannlig lege og det kommer alltid en irriterende dame inn under undersøkelsen...
Glemmer ikke da jeg skulle ha 6 ukerskontrollen... ligger på briksen og legen tar ikke hensyn til at jeg har veldig vondt nedi der, jeg skjærer grimaser og damen sier... "Pust med magen, *pust pust*, sånn ja pust heeelt rolig så er det snart over..!" Hadde lyst til å smekke henne en på trynet!!![:@][:@][:@]

foretrekker å gå til min gynærkolog som faktisk kan det hun holder på med![:)]

trur faktisk eg hadde gjordt det![8D]

Hos legen min må det alltid være med en 2. person ved GU. Dette er vel for å unngå "seksuelle misforståelser" eller hva jeg skal kalle det.. [8D]

ORIGINAL: kittyb

Jeg har mannlig fastlege, å det har ikke vært andre personer der når han har utført GU. Har akdri tenkt over at det er en mulighet heller.. 

gjorde ikke heller det, før venninna mi sa det, men jeg har ikke noe problem med det heller[;)] 

Hun er ei sånn som gråter i stolen for hun syns det er så fælt! Må være forferdelig å ha det slikt!

Back
Topp