Gynekolog er negativ, klinikk er positiv

L

LinnJH

Guest
Litt usikker på hva jeg skal gjøre. Er halvveis i stimulering og har 8 follikler. Den største er 13mm, den neste er 10mm og resten er 6mm.

Jeg sendte melding til klinikken (i utlandet) og de skrev bare at jeg skulle fortsette, og øke dosen fra 12 til 14 med Rekovelle. De skrev at vi skulle fortsette å stimulere til vi hadde ønsket størrelse (så egguttaket neste torsdag blir nok forflyttet).

Gynekologen i Norge derimot var mer realistisk og sa at forsøk ofte blir avbrutt ved store forskjeller på follikler og at det kanskje er bedre å vente hvis det ikke skjer noe til neste UL.

Noen med erfaring? Vil så gjerne ha egguttak og klinikken er positive, men vi betaler de jo også veldig mye penger. Uff, usikker.

Tenker at klinikken vet jo hva de snakker om. De tjener jo ikke på dårlig statistikk heller. Så jeg hadde hørt på klinikken :)

Ville kanskje hatt i bakhodet at dette forsøket kan bli avbrutt men fortsatt med medisinene i økt dose i tilfelle de minste folliklene kommer seg. Kan alltids avbryte på et senere tidspunkt.

Back
Topp