Gynekolog - Egersund

august11

Betatt av forumet
Hvordan velger dere deres gynekolog? Tar dere bare han/hun dere har blitt henvist til av legen?

Jeg ble henvist til en dr. Elve på sykehuset i Egersund, men har hørt innmari med dårlige rykter om han som gjør meg skeptisk. B.l.a at han tilbakeholder informasjon (i hvertfall har gjort det ved et tilfelle) som resulterer negativt. Jeg vil ikke ofre eller rissikere at der skjer noe som helst galt med barnet mitt dersom jeg kan unngå det. Så på grunn av ting jeg har hørt om han vil jeg ikke gå til han, men såvidt jeg har forstått er det kun han som utfører UL her i byen.

Noen herfra som kan fortelle meg hvem de gikk til?

Jeg har vært der to ganger og har bare gode erfaringer. Men alt har også vært normalt. Har vært en gang på ordinær UL og en gang på kontroll senere. Utstyret hans er nok ikke av det nyeste, men han kan jobben sin.

Har hørt han ikke er den beste til å gi dårlige nyheter, det er det eneste negative jeg vet om...

Jeg var hos Elve og jeg syntes han var helt grei. Han tok bare vanlig ultralyd for å finne ut hvor langt på vei jeg var og fant ut når terminen var.

Back
Topp