Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Når man har blitt henvist til gyn av fastlegen, vil beløpet man betaler gå inn som grunnlag for frikort? Ikke graviditet.
Hun sier jo henvist av fastlegen til gyn.
Jeg ble henvist av fastlegen til gyn. Gyn er privatpraktiserende, men offentlig henvisning så får han støtte på den måten og jeg betaler offentlig pris,ikke privat, og det går på egenandelskortet.
Ja det var det da. Jeg aner ikke om det er privat eller ikke.Ikkje om du velger ein privat gyn.
Ja det var det da. Jeg aner ikke om det er privat eller ikke.
Legen henviser direkte, jeg ringer de ikke selv. Jeg får brev med innkallelse. Jaja, det er jo ikke et stort problem, det hadde bare vært fint om det hadde gåttDet får du vita når du ringer. Som regel har dei to separate deler av praksisen sin: der du velger mellom den raske, private delen, eller den litt treigare, billigare delen.
Legen henviser direkte, jeg ringer de ikke selv. Jeg får brev med innkallelse. Jaja, det er jo ikke et stort problem, det hadde bare vært fint om det hadde gått![]()