Gymsokker

SHS

Elsker forumet
Hvor får jeg kjøpt gymsokker? Ser xxl har, men de er utsolgt for størrelser. 1. klasse skal visstnok ha gymsokker i gymtimene, så haster litt :eek:

Ville tro alle sportsbutikker har :) intersport har i alle fall :)
Men må det være gymsokker, sånn ikke bomull?

Ville tro alle sportsbutikker har :) intersport har i alle fall :)
Men må det være gymsokker, sånn ikke bomull?

Tja, må og må, det stod nå gymsokker på arket vi fikk. Hva mener du med sånn ikke bomull?

Skal kikke innom G-sport, men er ikke intersport her vi bor og xxl er utsolgt. Lurte på om de kan ha på andre butikker, h&M, stormberg, nameit, babyshop, coop obs eller andre? Noen som vet?

Coop obs! Og stormberg :) de kan jeg nesten garantere har det :)

Tenkte om det var viktig om det var bomull eller syntetisk(husket ikke ordet) :P bomullssokker burde de jo ha på hm og matbutikk, mens syntetisk(skal transportere svette bedre og holde foten kjørlig) men det er jo unødvendig med super hi-tech om det er til gymtimene bare(i min mening i alle fall) :)

• Liker
Reactions: SHS
Coop obs ja!

• Liker
Lindex, name it og polarn i pyret har! Kjøpte til gutt på lindex for noen uker siden, veldig fornøyd med de:)

• Liker
Ah jeg bestilte med biler på der for 2 uker siden i str 20-21:) så er jo ikke sikkert de har igjen til større :/

Takk for innspill :)Jeg har sett at de har disse mokasinene, men de er for små. Fikk tak i på sportsbutikk, så nå er det i orden :)

Back
Topp