Gyldig eller ikke?

Kelebek

Flørter med forumet
Er det en strek, eller er jeg bare gal og innbiler meg det? :facepalm:(har tatt 3 billig strimmler i går/dag som har samme type strek på)
 

Vedlegg

  • CYMERA_20161026_123900.jpg
    CYMERA_20161026_123900.jpg
    757,9 KB · Visninger: 325
Jeg ser streken, men den er desverre alt for tynn :/
 
Skal uansett ikke ha mensen før om en uke da, så er nok fortidlig til å få en strek. Var nok bare falsk positiv da/ønsketanke
 
Jeg synes også jeg ser noe. MEN forstår ikke hvorfor folk vil seg så vondt som å teste såå lenge før ikm. En kan da få med seg en tidlig abort f.eks som en ikke hadde fått med seg om en testet når en bør.
Skjønner veldig godt at det er så utrolig vanskelig å vente! Er selv en skikkelig utålmodig person.
Etter 2,5 år med prøving og 3 ivf-forsøk før spiren endelig satt, så har jeg hatt min runde med tester jeg også, men har aldri testet såå tidlig..
Hva vil jeg frem til: tidlig testing og strektyding osv mener jeg fører mer vondt en godt med seg.
Men det er da bare min mening..
 
Ja det er jo ikke noe vits i å teste tidlig, men syns denne testeperioden er så spennende :smiley-bounce022 Og vi prøver ikke sånn skikkelig, så er ikke så farlig om den ikke er positiv enda :happy: Har et barn på snart 2 år, så har fortsatt tid til å bli gravid igjen, selv om vi vil ha 2 tette:happy:
 
Jeg ser streken, men tror den er for tynn til å være gyldig. Er litt usikker, da, har aldri sett en sånn strek før.
 
Back
Topp