Guuuuuuuuuuuuuuuuuuudd mårning!

Nøste77

Gift med forumet
Her har vinden stilnet siden igår, og sola har kommet i stedenfor
Både jeg og Linnea har sovet både lenge og godt i natt.
Mannen er på noe fagforenings greier i Bodø, så vi har jentehelg [:D]

Nå er frokosten inntatt og vi skal stelle oss etterhvert. Så skal vi
på shopping! Linnea trenger sko og parkdress, så satser på å finne det idag.

I ettermiddag skal vi på middag hos lillesøss og gubben sammen med mamma
og andre søss med 3 barn. Skal bli koselig [:D]

Igår blåste det så mye at det kjentes ut som vi bodde på toppen av Danmarks
høyeste fjell! [8D] Og sånn så paviljongen vår ut etterpå:

Ha en stormfri og flott dag alle sammen [:D]

Oi, ser ut som om dere har ridd av litt av en storm, du har jo ridd av to, forresten, som later til å være i strålende form og humør i dag! Er du helt frisk igjen?

Jeg har en sønn som har sovet til halv åtte hele uka jeg, og i dag våknet han ti over seks. Snakket og sang og lallet litt til ti på sju, da var det ingen bønn - jeg måtte stå opp

Nå sover han i vogna, G og Johanna har dratt inn for å rydde i huset (kjøkken og bad kom i går, så til uka starter de å montere, da må det være støvsugt og ryddet der!), og jeg står og steker sveler. Har tatt med meg pc'n ut på kjøkkenbenken for litt multitasking, for det er så kjedelig å stå og se på svelene når de stekes. Planen er å steke hele røra, og så ta med noen påsmurte ut til huset når knerten våkner - så har vi svele til lunsj [:D]

I dag har jeg ingen som helst planer - bare kose meg med familien - hun frøkna har vært ganske grei å ha med å gjøre i dag, og jeg håper det fortsetter... og lillebror, han er en solstråle for tiden

I dag har vi hatt sløve dag, været har variert, så vi har bare vært inne. Føler meg som en litt dårlig mamma, men hele familien koser seg på sånne dager. Vi har spilt Mario Cars på nintendoen, og Raphael begynner å bli veldig flink. Dårlig taper da, særlig når det er mammaen han taper for. (helt greit å tape for pappaen av en eller annen grunn [&:]) Dessuten blir han helt tullete når Alannah prøver å kjøre, og ikke får det til... litt søt er han også da[:D]

Nå er guttene og handler mat og henter take-away, mens Alannah og jeg ser på Sabeltann. Har bestilt billetter til Rock n' Roll Wolf den 18 juni til hele gjengen (er vel ikke så mange 2-åringer som er på sånne show, men Alannah elsker den filmen, så regner med det går bra), så gleder meg til det. (Hiv dere gjerne med, det er siste forestilling det da)

Ha en god helg dere, så satser vi på mer aktivitet i morgen[:)]

Jepp, jeg er i god form igjen jeg [:D]
Har vel egentlig vært det hele tida, men har litt VANLIGE smerter som
matcher en VANLIG mens for tida, og det fikk jeg beskjed om at kom til å bli.
Ellers så er det jo ikke den værste tida å være sykemeldt på heller da: sol og 16 grader ute [;)][:D]

God morgen [:D]
Har ikke vert her inne på evigheter - måtte inn og sjekke profilen min, siste innlegg er i september ifjor[8D]
Pc´en klikka rett etter, og glemte ut hele brukernavnet, så ble det ikke til at jeg oppretta ny.. Men nå fant jeg ut hvilken mail jeg hadde brukt[:D]

Dagen i dag ser ut til å bli en nydelig, nydelig dag, så vi må komme oss ut av dørene etterhvert. Muligens jeg tar meg en tur på plantasjen og handler inn litt uteblomster, blomsterbedene på inngangsiden ser ikke ut[&o]
Tenkte å plante litt påskeliljer og slikt i krukkene på terassene også, trenger litt friskhet og farge ute nå etter en lang vinter[:)]

Sander sitter i sofaen og surfer på youtube, og Elias leker rolig (for en gangs skyld) på gulvet, så da benytter jeg anledningen til en kopp kaffe og tid foran pc´en.
(min tur å stå opp i dag, så mannen sover - misunner han faktisk ikke, er jo en herlig morgen)

Ha en super dag[:D]

Jeg lever, juhu!!! haha, vi har hatt ei flott helg på hyttetur, og jeg kom meg hjem - på ski, med minstemor i pulken... (jeg datt bare en gang, men til gjengjeld fikk jeg så sinnsykt vondt i halebeinet at jeg er halveis halt nå[8D] men så er halebeinet smadret fra før av etter lillemors fødsel da..)

Uansett, vi kom oss hjem, hehe, og jeg er veldig stolt[8D][:D]

Back
Topp