GUUUUD BEDRE!!!!

Juni86

Glad i forumet
er det flere enn meg som har fått gigantiske pupper??? Jeg har ikke en bh som passer:O
eneste som passer er sportsbh enn så lenge...
jeg kan jo ikke gå å kjøpe nye annenhver uke eller??

hjelpes...

jeg har ikke hatt store pupper fra før, ikke lagt på meg så mye heller men guuuud de puppa har vokst så syyyykt masse..

altså når jeg ikke hadde sett BF på en uke så sier han, fy f*** å svære de har blitt, når han kan se det så skjønte jeg at Okei jeg er ikke gal...

andre som har merket det samme eller:)

nei, de ble litt større i graviditeten og litt til når hu ble født.... men kjempe pupper har je ikke sett, men de som er blir heretter hengepupper er je redd

Jeg tror du har postet denne tråden på feil juni forum ;)
Men, ja jeg vokste ganske mye den første tiden av graviditeten. Jeg er ganske stor fra før, så jeg følte de ble gigantiske :p Og enda vokste de mer etter fødsel :p

Virker som om du er på feil forum ja :-)

Men som nr 1 Nes H sier så blir de nok til hengepupper dessverre.

Men det positive vil jo være at du da har gitt til barn det beste den kan få :-)

Og syns du at du har store pupper nå så bare vent til noen dager etter fødsel :-) da er de giga store!!!

Her ble de større under svangerskapet å eksploderte når jeg amma, når jeg slutta så forsvant de!! Men som de andre tror, så tror jeg å du er på feil forum :)

Haha nå tenkte eg...Ka?denne mirakelkuren vil eg og ha..hehe...men javokste en del i hvert svskap...men har større nå med mini en med eldste...

Sent from my GT-P7510 using BV Forum

Back
Topp