Guuud som jeg surrer!:P

Bleiemos

Forumet er livet
Her om dagen fant jeg igjen et skrujern i stekeovnen, i dag fant jeg kodebrikka til nettbanken i peisen (mest sannsynlig guttungen), kjørte lang tur i dag og mens jeg kjørte satt jeg i sikkert et minutt å lurte på om jeg hadde glemt bilnøklene, og nå skulle jeg kaste noe søppel på badet (q-tips og våtservietter) og de havna selvfølgelig i dass...[8D] Kan ikke skylde på ammetåka heller siden guttungen er 16 mnd!!! GUD gi meg styrke!![8D]

ORIGINAL: snartblireg3barnsmor

Skyld på ammetåka du..... Kan brukes lenge den..[:)]

Hahah, får bruke den til han flytter ut ja!!![8D]

Godt å høre det er flere som meg[:D]
heiv baby callen i vaskemaskina og satte på her om dagen jeg[8|][:)]

Har så vidt slutta å skylde på ammetåka siden nr to er snart 3, men nå kan jeg jo begynne igjen[8D]. Har bare tre mnd til nr tre kommer...!!![:)]
Ganske greit, for jeg surrer MYE til tider. Mannen lurer på om jeg i det hele tatt husker å ta med meg selv enkelte ganger når vi skal ut på noe.....[:D]

ORIGINAL: Mamman t Ove Leander

Godt å høre det er flere som meg[:D]
heiv baby callen i vaskemaskina og satte på her om dagen jeg[8|][:)]

Heheh, fantastisk!!![:D] Kan tro det var artige lyder i andre babycallen da ja!![:D]

Har det sånn noen ganger jeg også.....
Skylder fremdeles på ammetåken.... mini er 18mnd....

ORIGINAL: snartblireg3barnsmor

Har så vidt slutta å skylde på ammetåka siden nr to er snart 3, men nå kan jeg jo begynne igjen[8D]. Har bare tre mnd til nr tre kommer...!!![:)]
Ganske greit, for jeg surrer MYE til tider. Mannen lurer på om jeg i det hele tatt husker å ta med meg selv enkelte ganger når vi skal ut på noe.....[:D]

åh, men da kan jo du skylde på både ammetåke og graviditetshormoner da!!![8D] lykke til med forestående fødsel!!!![:D]

Back
Topp