Guuud Mornings

.::Tiiine::.

Forumet er livet
Hva er planene for i dag?

Skal til legen 10.20 dette er da første gang jeg er hos lege etter jeg fødte Oliver! Senere skal jeg til ei venninde på lunch,før jeg setter veien hjem igjen for middag [:)]

Ha en strålende dag alle sammen!

Ska snart levera gulle i bhg og handla litt frokost og hjem å såva litt tror eg!!

Seinare ska me i banken, me ska bytta bank!

Skal pakke [:)] Skal hjem til foreldrene mine ihelga! Gleder meg til å treffe slekt og venner, men gruer meg til å skjule graviditeten. Har ikke sagt noe til mamma enda, orker ikke maset når jeg er så dårlig form som jeg er, men regner med hun skjønner det nå...så vi får bare si det.

Gooood morning sunshines! [:D]

idag er utfordring nr 1 : Sette seg i bilen og kjøre til butikken å kjøpe frokost! Dette frister IKKE[8|] hehe!

Ellers blir det shining av leiligheten før fotografen kommer, deretter MAX avslapping på sofaen! [:D]

Ha en strålende dag alle Januarjenter!

Hallo alle sammen!
Har levert den lille håpefulle i barnehage og skal nå bare slappe av og prøve å få i meg noe næring. Det tar sin tid å få levert i barnehagen når man ikke er bra.... menmen - enn så lenge går det. Ellers skal jeg prøve å få lese litt mens jeg ligger nede. Har desverre en eksamen igjen.... [&:] Ikke lett å lese når en går og er konstant kvalm, men jeg får gjøre mitt beste.
Dere får alle ha en fin dag - så krysser jeg fingrene for at min blir mindre "smertefull" i magen [8D]

er oppe på beina idag, ser ut som det kun var en kort sjau med omgangsjuke igår, første gang jeg har vært glad for omgangsjuke gitt! Dere som går konstant rundt med kvalme har min dypeste medfølelse, er noe av det værste som fins [:'(]
Ble hjemme fra jobb idag og, for å få opp litt krefter, blir helt ødelagt av en dag på do med bøtte i fanget gitt, men klarer nå å spise og bevege meg så er stor fonøyd!!!

ORIGINAL: maiie

ORIGINAL: snøfnugg

Hallo alle sammen!
Har levert den lille håpefulle i barnehage og skal nå bare slappe av og prøve å få i meg noe næring. Det tar sin tid å få levert i barnehagen når man ikke er bra.... menmen - enn så lenge går det. Ellers skal jeg prøve å få lese litt mens jeg ligger nede. Har desverre en eksamen igjen.... [&:] Ikke lett å lese når en går og er konstant kvalm, men jeg får gjøre mitt beste.
Dere får alle ha en fin dag - så krysser jeg fingrene for at min blir mindre "smertefull" i magen [8D]

Du er flink som får til eksamen oppi alt dette! nå har jeg ligget nede i hele dag, og min eksamen på fredag spøker det for kan man trygt si..:( vil ikke men må jo nesten.. prøvde å ringe legen men ei sur kontordame (hihi)sa at jeg måtte ringe tilbake på mandag .. ah.. prøve å spise en kjeks til..

årh - sur kontordame.... [:@] jaja - får håpe kjeksen hjalp! Jeg har også kjøpt kjeks.... så må spise opp eller gjemme vekk før den lille (og den store) kommer hjem - kjeksene er MINE [:)][:)][:)] hehe - de er fredet.

Back
Topp