Guuud, jeg har savnet dere jenter!!! *Oppdatert med bilder*

Angelicka

Forumet er livet
Nå er jeg tilbake for godt[:)] Det ble himlig tungt her en periode etter at farfaren min døde, og jeg fikk vite at morfaren min skulle gjennom en operasjon som han kanskje dør av. Operasjonen skulle egentlig være forrige måned, men den ble utsatt til denne måneden, så jeg har egentlig fått litt tid til å forberede meg på om jeg kan kalle det det!

Ellers har det skjedd sinnsykt mye her. Grunnen til at jeg var litt lite aktiv før jul, var jo at jeg hadde en masteroppgave å levere inn. Da ble det veldig travelt her med innlevering av den, samtidig som mannen var i Nordsjøen og jeg hadde lillegutt og ikke minst huset å ta meg av!

Masteroppgaven, og selvsagt jusstudiet ble bestått, og da var det på tide  å intensivere jobbjakten. Jeg vet ikke om dere husker at jeg var i jobbintervju på en kjempespennende stilling rett før jeg fødte? Vel, de ansatte ingen den runden, og utlyste stillingen igjen i desember med noe ny stillingsbetegnelse. Jeg søkte igjen, og kom på intervju der jeg fikk vite at det sto mellom meg og ei annen. Problemet var at hun er damen til mannen min sin barndomskompis, så det ble ganske nerveprirrende i og med at hun har ett års arbeidserfaring.

Jeg kan vel ikke annet enn å si at det var en helt fantastisk, deilig følelse å få telefon nå på fredag om at jobben - drømmejobben - var MIN! Så nå er jeg ansatt som rådgiver innenfor bolig og eiendom i kommunen her. Stillingen er veldig relevant for spesialiseringen jeg tok, og ikke minst er den veldig omfattende og krevende, da jeg jeg overtar en god del av arbeidsoppgavene til eiendomssjefen her i kommunen, og også vil være stedfortreder for ham til tider. Så en utrolig bra jobb til å komme rett i fra studiet (og så var lønnen dritgod og - hohoho[8D][:D])! Begynner i jobben 18. mai[:)]

Ellers går det kjempefint med Leon - på 6-måneders kontrollen var han 72 cm og 10300 g. Så ikke liten plugg jeg har! Han er veldig sterk motorisk og nå åler han seg over alt - ikke frem da, men bakover. Han er virkelig verdens snilleste og har alltid ett smil på lur. I dag hadde jeg barselstreff her - kjempemoro. Så travle dager med masse kos. Mannen min har vært hjemme her med oss fra midten av november da han har hatt pappaperm og vært sykemeldt pga. prolaps i ryggen.

Nå er jeg kjempespent på å se hvordan dere har det jenter - og som lovet skal jeg få orden i topptråden selvsagt. Tusen takk Emja for at du tok på deg ansvaret i mens - kjempejobb!!! [:D]

Skal få lagt inn noen bilder av Leon etter han har lagt seg i kveld[;)]

Åååh, det føles godt å være tilbake!

---------------------------------------------------------------

Her kommer bildene[:D]

Godgutten min!

Kan jeg få en suss mamma?

Ser på Ole Brum[:D]

Soooolstrålen min[:D]

NÆMMEN!!! Snakker om solen da gitt!!! VELKOMMEN TILBAKE SNUPPA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![:)][:)][:)]

velkommen tilbake. flott å høre at alt er bra med deg[:D] du har vært savnet[:D]

Velkommen tilbake, snuppa! Du var høyt savna av oss alle![:D]
Synd å høre om farfaren din, trist[:(]
S¨å stor gutten din er! Hehe. Gratulerer med ny jobb, kos deg![:D]

Ja velkommen tilbake [:D] Som du ser så har du vrt savnet [;)][:D]
Håper det vil gå bra med bestefaren din[:)]
Og ja vi må få se bilder av sjarmøren![:)][:)][:)]

velkommen tilbake og gratulerer med drømmejobben...

hehe...snakk om sola ja...skrev akkurat en tråd om Hvor er du...hehe...[8D]

Jeg har ikke fått med meg dette med farfaren din jeg. Kondolerer.[&o] Og håper det går bra med morfaren din.

Skjønner det ble stress med master og alt. Gratulerer med ny jobb.[:)]

velkommen tilbake [:)][:)] å gratulerer med ny jobb , bra jobba !

Åh, det er godt å være tilbake[:)] Endelig føler jeg at jeg har litt roen, og kan kose meg med å oppdatere meg på dere her inne[;)]

Velkommen tilbake[:D][:D]

og gratulerer så mye med drømmejobben[:D]

skrev i den andre tråden en skriver det her også...kjempe kjekt å ha deg tilbake!!! :) har tenkt masse på deg og har savna deg... du vett me e jo nesten naboer (haugesund - sauda) . nærmaste eg komme som nabo her inne vertfall. hehe. kjempe trist å høre om bestefedrene dine og veldig kjekt å høre at du har fått drømme jobben.

welcome back!![:)]

Så godt å ha deg her igjen snuppa[:)] Gratulerer med drømmejobben, det høres kjempespennende ut[:D]
Håper det går bra med morfaren din også.

Virker som du har hatt en travel tid ja.. flinka

Velkommen tilbake og gratulerer med jobben!! [:D]

Velkommen tilbake!! Du har vært savnet[:)] Og gratulerer så utroooooolig masse med drømmejobben!![:D][:D][:D]
Menneh.. du... nå fikk jeg veldig lyst til å spørre deg et juridisk spørsmål jeg har i forbindelse med et boligsalg... Hm.. er det OK om jeg sender deg en PM? Ikke så veldig kompliserte saker altså.. Bare lurer på om jeg har en "sak" eller ikke[8|]..

JUUUHUUU! Velkommen "HJEM"!!!

Såååååå godt å se deg tilbake! Gratulerer med ny jobb og masse lykke til med operasjon til bestefaren din!

Så kjeeeekt å sjå deg igjen her inne frøken!! Og gratulera igjen med jobben! HERLIG![:D][:D][:D][:D]

ORIGINAL: LadyDa

Velkommen tilbake!! Du har vært savnet[:)] Og gratulerer så utroooooolig masse med drømmejobben!![:D][:D][:D]
Menneh.. du... nå fikk jeg veldig lyst til å spørre deg et juridisk spørsmål jeg har i forbindelse med et boligsalg... Hm.. er det OK om jeg sender deg en PM? Ikke så veldig kompliserte saker altså.. Bare lurer på om jeg har en "sak" eller ikke[8|]..

Send meg en pm du, så kan jeg jo se på det når jeg har tid[:)]

Tusen takk for alle koselige tilbakemeldinger jenter! Driver og laster opp bilder av gullet mitt nå[;)]

VELKOMMEN TILBAKE!![:D]

Back
Topp