G Gæmmis Elsker forumet 3 Sep 2009 #1 Skal opp av sofaen, ta en dusj og dra inn og snakke med sjefen min... Blææææh.... Vil bare sitte her og drikke te og lese bok i regnværet! Hjeeelp meg ooopp av sofaaaeeen.... [:-]
Skal opp av sofaen, ta en dusj og dra inn og snakke med sjefen min... Blææææh.... Vil bare sitte her og drikke te og lese bok i regnværet! Hjeeelp meg ooopp av sofaaaeeen.... [:-]
G Gæmmis Elsker forumet 3 Sep 2009 #3 ORIGINAL: Mamsen til 2.. Kom deg opp!!!! [:)] Hjalp det?[:)] Njaaa...[:D][:D][:D] Må vel bare hoppe i det. Prøer å forestille meg den deilige følelsen av en lang, varm dusj... Og vet jo at etter at den er tatt, så går det kjempelett å komme seg ut av døra! Men altså... Te... Harry Potter.... Stearinlys... Pledd... Mmmm.......
ORIGINAL: Mamsen til 2.. Kom deg opp!!!! [:)] Hjalp det?[:)] Njaaa...[:D][:D][:D] Må vel bare hoppe i det. Prøer å forestille meg den deilige følelsen av en lang, varm dusj... Og vet jo at etter at den er tatt, så går det kjempelett å komme seg ut av døra! Men altså... Te... Harry Potter.... Stearinlys... Pledd... Mmmm.......
G Gæmmis Elsker forumet 3 Sep 2009 #4 NÅH reiser jeg meg! Helt sant! Får bare tenke at jo fortere jeg kommer meg ut, jo fortere er jeg tilbake til sofaen igjen[;)]
NÅH reiser jeg meg! Helt sant! Får bare tenke at jo fortere jeg kommer meg ut, jo fortere er jeg tilbake til sofaen igjen[;)]
Mamsen til 3.. Forumet er livet 3 Sep 2009 #5 Vi kan rive oss opp fra sofaen samtidig??[:)] Har kommet på noe jeg skulle vært ute og ordnet..
T tuslerusle Glad i forumet 3 Sep 2009 #6 her også ! Snaart på jobb nå, gruer meg til å gå heeele veien [X(] Men nå har jeg iallefall fått ordnet meg så da er det håp i dag også [:D]
her også ! Snaart på jobb nå, gruer meg til å gå heeele veien [X(] Men nå har jeg iallefall fått ordnet meg så da er det håp i dag også [:D]