Guuud for ei natt!!

Chiapjusk

Gift med forumet
Aprillykke 2016
Jeg føler med dere som har barn som våkner suupertidlig hver morgen..! I natt har vært den verste natta noensinne tror jeg.
Jeg la meg halv to, og kava rundt og fikk ikke sove i det hele tatt, det var varmt og jeg fant aldri noen god stilling i knirkesenga mi ,og når jeg NESTEN sovna så satte Thea i gang.
Da var klokka rett over tre. Halv fem gav jeg opp for hu var helt gærn bare ropte og grein og klaga. Så huhei. Jeg som er vant til å få sove til halv ti stort sett, er rett og slett bevisstløs og morragretten når det kommer til å bli vekka grytidlig når jeg AKKURAT har sovna..

*klage klage*

men, igjen,sender sovestøv til alle deresom sliter med dette hver morgen. Jeg bøyer meg i støvet!

Klem til deg :) Å tulle med andres søvn er ikkje bra!!!   Tok du an? :)

Men altså, det er ikke noe kjekt i det hele tatt. Blir jo ødelagt resten av dagen! Du får legge deg på sofaen når Thea skal ha luren sin :)

Ja å ikke få sove er helt jævlig! Håper natten i natt blir bedre! Får legge deg tidlig =)

Og jeg har fremdeles ikke sovi ei hel natt.. Hu våkner halv et og klager og syter i timesvis. Jeg er trøtt og da blir jeg sinnatroll.. Og i dag har hu fått det for seg å klage på ALT!! emoticon
I natt lå jeg faktisk og grein sammen med Thea for jeg orka ikke mer. Og jeg HATER å ha så kort lunte.. :/

Jeg vet at det er skamtungt når det holder på... Men du må bare roe ned tempoet i hverdagen nå som det er slik. Prøv å sove litt når ungen har hvilen sin.. Og ikke minst legg deg kl 19 om det så er det som trengs.. Bare ta den søvnen du kan få, når du kan få den...

Og en ting en god venninne sa til meg som jeg har med meg hele tiden og som faktisk hjelper å tenke:
"Det går over!"
Det gjør faktisk det.. Det er bare en periode... (lang eller kort periode, det går over..) hehe.

Uff, det er tungt med sånne netter!! Slike har jeg hatt maaaange av.

Jeg forstår godt frustrasjonen din, men som de andre sier; legg deg nedpå litt ekstra når du har muligheten, og la alt annet fare akkurat nå. Det er helt sant; det går over;)

Back
Topp