guud.. blir flau jeg.."jakten på kjærligheten"

Sirech

Elsker forumet
Huff.. den kyssinga.. så ikke ut som hu hadde så veldig lyst til å kysse han gitt...[8D]

haahaha ja så det[&:]

huhu?
hvem kyssa hvem?

stakkar lisa helt aleine hihi

hihih..stakkars..ho er jo bare såå sjenert også da..

ORIGINAL: Exotic

HVA skjer med jentene til Kristian?

Det lurer jeg på og! Skal se han blir sittende igjen helt alene![8D]

dont know.
ikke noen som vil ha han.
hu anita er vist det store problemet[:o][8|]

hehe, claas er veldig enkel kar, rett fram[8D] Anita har ødelagt alt hos Kristian, eller Kristian har ødelagt for seg selv, har ofret alt og alle pga Anita[:'(]

Claes virker som en enkel kar ja [:D] Håper han velger Ann Mari til slutt, synes de ser så søte ut sammen [:D]
Digger homoen, han virker jo såå sympatisk og hyggelig [:D]
Og hadde jeg vært Anita, hadde jeg reist til utlandet noen år tror jeg, for det greiene der blir jeg virkelig flau av å se på [&:]

Digg at Sølvi dro fra Calle idag. Og Anita virker bra skrudd, skjønnner ikke at han gadd bruke tid på henne engang når hun begynte med disse primadonnanykkene sine. Er hun sånn på etter så kort tid, og i tillegg er på tv, kan man jo tenke seg hvordan et liv med hun kan bli. *grøss*. Jan Erik er dødskul, håper virkelig han finner lykken. Begge frierne som er igjen virker som bra gutter, eller menn er vel mer riktig...

ORIGINAL: NinaK78

Digg at Sølvi dro fra Calle idag. Og Anita virker bra skrudd, skjønnner ikke at han gadd bruke tid på henne engang når hun begynte med disse primadonnanykkene sine. Er hun sånn på etter så kort tid, og i tillegg er på tv, kan man jo tenke seg hvordan et liv med hun kan bli. *grøss*. Jan Erik er dødskul, håper virkelig han finner lykken. Begge frierne som er igjen virker som bra gutter, eller menn er vel mer riktig...

hehe, enig med deg:)

http://www.vgtv.no/?id=27273
hihihihhihihi.
skjønner hva du mener Sirech[:D]

Back
Topp