Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Altså det er bare på natta han tisser igjennom. Glemte å skrive det..illimilli skrev:
Vi hadde samme problem med gutten vår, og hørte på et råd her inne om landlordbleiene fra Rema 1000. De er geniale, vi bruker ikke andre nå. I går var jeg nysgjerrig og sjekket hvor mye vann den klarte å soake og det var faktisk nesten 12 dl!!!!Oonagh skrev:
Billig er de også, 26kr for 45 bleier, eller noe slikt:)
Ja selv med tissing på do så er nattbleiene som regel gode og våte her i huset også... Det er jo enormt hvor mye som skal ut! Og jeg klarer jo ikke å la jenta spise kveldsmat uten å drikke heller, er en tørst så er en tørst.Tweak skrev:
Hos oss funker det f.eks. ikke med up&go om natten mens den vanlige libero som regel funker greit. En sjelden gang tisser hun for mye eller den blir skjev sånn at det har lekket litt. Vi bruker libero comfort fit str 6 og jenta vår er 14.5 kg. og ikke akkurat spedbygd.
Landlord er den eneste bleien mine barn ikke har tisset gjennom på natten. Den eneste bleien lillesøster ikke blir rød av også. :) Bare synd at etter at Rema her begynte å selge egne bleier, så har de bare Landlord inne i ny og ne. Jeg hamstrer bleier når de først har.Sukkertopp skrev: