guttungen klør i blandt på tissen sin

abarat

Andre møte med forumet
har en gutt på 3 1/2 år som har hatt en tendens til og klø seg på tissen, det er ikke så ofte, men han er litt rød på tuppen. han står og tisser og den kommer jo borti selve doskålen, kan de komme bakterir fra doskålen og infisere?
han tørker seg ikke med papir heller, og han bader jo sån titt og ofte når han trenger det. han klager ikke heller, men eg vet bare om meg selv og ikke noe serlig om små gutter. noen tips, på hvordan han kan gjøre det på en litt rensligere måte når han går på do? :smiley-ashamed005

Da ville jeg levert en uvi prøve på legekontoret og bedt de sjekke. Eventuelt ta en hjemme test fra apoteket:-) Bedre føre var. Mener bestemt at kløe kan være et symptom

har en gutt på 3 1/2 år som har hatt en tendens til og klø seg på tissen, det er ikke så ofte, men han er litt rød på tuppen. han står og tisser og den kommer jo borti selve doskålen, kan de komme bakterir fra doskålen og infisere?
han tørker seg ikke med papir heller, og han bader jo sån titt og ofte når han trenger det. han klager ikke heller, men eg vet bare om meg selv og ikke noe serlig om små gutter. noen tips, på hvordan han kan gjøre det på en litt rensligere måte når han går på do? :smiley-ashamed005
Vi bruker alltid litt vann fra springen og deretter papir. Så slipper det å bli sur lukt og evt bakterier ol. ..
Du kan ringe legen å spørre?

Sent from my GT-S7580 using BV Forum mobile app

Ring legen å hør med de :)

sendt fra Note 3 - sengekos

Vask ofte med rent vann tenker jeg... Bytt truse ofte... Passe på at tissen blir tørket på tuppen etter tissing... Det kan ivertfall hjelpe mot sårhet

Back
Topp