Guttugen snur seg

tracey88

Flørter med forumet
da snur guttungen seg fra megen til rygg 11 uker gammel. Kjempe tilig. Ble heilt sjokket :)
 
Lille her snur seg også ;) gjort den en stund men først for en uke siden at vi ser hun gjør det bevisst :p hun er 12 uker...
 
Får jeg ødelegge gleden litt? Neida... :p Jeg var så stolt da første min gjorde det. Men fikk beskjed av hs at det er veldig lett for de å gjøre det. Er bare tyngdekraft, og gjerne ikke en gjennomtenkt handling som den motsatte veien er. ;) Min er forøvrig 13 uker nå og har visst ingen planer om å gjøre det enda, hverken bevisst eller ubevisst. :p
 
Får jeg ødelegge gleden litt? Neida... :p Jeg var så stolt da første min gjorde det. Men fikk beskjed av hs at det er veldig lett for de å gjøre det. Er bare tyngdekraft, og gjerne ikke en gjennomtenkt handling som den motsatte veien er. ;) Min er forøvrig 13 uker nå og har visst ingen planer om å gjøre det enda, hverken bevisst eller ubevisst. :p
Det er i fra mage til rygg?
 
Får jeg ødelegge gleden litt? Neida... :p Jeg var så stolt da første min gjorde det. Men fikk beskjed av hs at det er veldig lett for de å gjøre det. Er bare tyngdekraft, og gjerne ikke en gjennomtenkt handling som den motsatte veien er. ;) Min er forøvrig 13 uker nå og har visst ingen planer om å gjøre det enda, hverken bevisst eller ubevisst. :p

Ja lett å miste balansen:)
I utgangspunktet sier man ikke at de kan snu seg før de gjør det fra rygg til mage. Det er en helt annen bevegelse
 
Det var tidlig :) Så herlig! Her må vi nok vente litt da ho er prematur, men blir sterkere og sterkere!
 
Min lille har snudd seg siden han var 3-4 uker. Trudde først det bare var flaks, men han snudde seg flere ganger. Har også snudd seg fra rygg til mage en gang for 3 uker siden.
 
Min snudde seg idag :) var på fysio time i går med lille, da sa hun at det ikke er lenge til han snur seg. Fra rygg til mage.
 
Min snudde seg fra rygg til mage for første gang i dag. (Var 4mnd i går). Har vært flere nesten-forsøk de siste ukene, men nå var det hele veien fra rygg til mage og opp på underarmene. Jippi! :) Vår manuell terapeut mente hun hang litt etter forrige uke siden hun var så motvillig i mageleie, så veldig deilig at trenden snur. :)
 
Vår lille knakk koden fra mage til rygg for noen uker siden og snudd seg rundt gang på gang. Men nå får han det plutselig ikke til lengre! Ligger bare å vipper og klynker og stønner, men kommer ikke rundt:p Hva skjer?!
 
Back
Topp