Guttetiss og jentetiss

*bølla*

Gift med forumet
Mia Elise er veldig opptatt av tiss om dagen.

Hun prøver å holde styr på hvem i familien som har guttetiss og hvem som har jentetiss[8D] 

Har fortalt henne minst 100 ganger at jenter har jentetiss og gutter har guttetiss. Har også fortalt henne hvem som er gutter og hvem som er jenter.[8D]

Nå har hun funnet ut at jenter har pupper, MEN ikke alle jenter for hun er jo jente og hun har små pupper som pappa[&:][:D]

Flere små som har samme "hobby"?

Går ikkje noe særlig i tiss nei[;)] men veldig opptatt av at eg har hatt melk i puppene mine då dei var baby-snakker om det hele tiden[8D] så sier hun så fint at "eg har pupper og,men ikkje med melk i"[8D][:)]

Hehe, ikke så opptatt av tissen nei,
men vi har visst alle pupper. [:D]
Han klemmer mer på sambo sine enn mine heldigvis

Frøkna har ikke interessert seg så mye for tissen enda, men da storebroren var mindre var han fryktelig opptatt av dette. Han konkluderte til slutt med at gutter hadde ordentlig tiss og jenter hadde rumpetiss[&:]

ORIGINAL: delfie

Frøkna har ikke interessert seg så mye for tissen enda, men da storebroren var mindre var han fryktelig opptatt av dette. Han konkluderte til slutt med at gutter hadde ordentlig tiss og jenter hadde rumpetiss[&:]

Willi er ikke så opptatt av det. Katharina konkluderte med at mine pupper ikke er sååå mye større enn pappas[&:]
Willi er veldig opptatt av å klemme på pupper, da. Litt dumt på butikken liksom.

ORIGINAL: delfie

Det sa snuppa en periode[&:] Men jeg liker ikke helt tanken på å ha rumpe både bak og foran[8D], så da måtte det forklaring til: Jenter har jentetiss[;)]

Back
Topp