Guttesveis

Tine09

Forelsket i forumet
Hvordan sveis har småguttene deres? Eller hvordan sveis har dere tenkt til at de skal ha??

Mini begynner å få ganske langt hår, det har vokst ned over øynene hans. Han har nydelig hvitt, nokså tykt hår med fall i nakken og rundt ørene Jeg synes at han er nydelig med håret sitt og vil egentlig bare la det vokse selv om jeg i utgangspunktet ikke liker langt hår på gutter. Mannen min mener at han ser lurvete ut og vil gjerne at vi skal klippe han kort. Tror ikke jeg vil ha hjerte til å klippe han helt kort. Så da trenger jeg forslag til en "litt-lang-men-ikke-lurvete-guttesveis" sånn at vi kan møtes litt på halvveien!

Han har sånnt hår.
Det er veldig langt ca 12 cm på hele hodet, ut fra skallen liksom.
Eg har klippet luggen en gang, tar håret bakom ørene da. Tror vi ska klippe han te jul. Blir nok bare en kortere guttesveis. Han er babyen min enda, så får ingen mohawk.

hadde typisk baby-gutte-svies på gutten min til han nermet seg to år. siden det har han hatt hocky=)

Her klipper jeg ikke Oliver før vi virkelig må klippe han. Skal nyte krøllene hans så lenge som mulig....glad luggen ikke er i veien for øynene ennå.
Drar jeg ut krøllene er håret langt [8D]

Jeg klippet tobias på 1års dagen hos frisør, da hadde han 12mm på sidene heleveien bak og litt lengre midt på hodet, å så en liten mohawk <3 Det ser også fint ut, når vi ikke har tatt voks i håret :) Det tar vi bare i ved spesielle anledninger :)

ORIGINAL: Bambling

Han har ingen sveis! [:D]

(Bare en haug med krøller, og de får ingen røre!)

Samme som her det [;)]

ORIGINAL: matvrak

Han har ikke noe særlig hår, så her er d en enkel hårsveis [8D]

Samme her. Det håret som kommer sent, sitter godt. Gammelt ordtak [;)]

Jeg har hatt Elias til frisøren en gang nå, og han fikk en helt vanlig guttesveis [:)] Veit ikke helt hvordan jeg kan forklare sveisen[8D] Men syns håret hans plutselig vokste veldig fort etter han hadde klipt seg.

Nicolai har sånn sveis som på signaturen nedenfor.

har ikke klipt han og tror ikke vi skal klippe han enda, spørs litt hva vi kommer frem til angående jula...
håret når i øynene hans når det er nyvasket og flatt da...men ellers elsker jeg sveisen hans[:)]

OA har ikke så mye hår enda.. har ikke klipt han.. bruker å si han har hentesveis.. hentes ifra toppen og fordeles utover [;)]

Jeg er ikke så glad i den typiske korte guttesveisen, så her har alle 3 guttene langt hår.. de to minste har sånn typisk 1 års sveis,litt ujevnt og pistrete,hehe..

ORIGINAL: Himmelblå

Her har vi klippet Fredrik 2 ganger med maskin. Nå er håret hans laaaangt igjen, så vi skal klippe han igjen til helga no..

Jeg liker ikke langt hår på gutter, så her er det bare kort hår som teller[:)]

Samme her [:)]

Nå har jeg barbert OA på sidene og bak (han hadde så og si ingenting der uansett, og det var så ujevnt).. så nå har han kun på toppen, til å lage mohawk av [;)]

Back
Topp