gutter og tissing

Lutzern

Februar 14 - miss trøtt
Februar 2014 - Skjult forum
VIP
inspirert av aprilblomsten ang mannfolk som tisser utenfor...
hvordan er det med guttebarna deres? står de å tisser, eller sitter de fram til de får kontroll på å styre strålen riktig? og rister de tissen? flyr tisset alle veier da eller? eller tørker de tuppen med litt papir?

er det noen som har menn som sitter å tisser? det er vissnok preventivt mot prostatakreft, for de slapper av når de sitter og får tømt hele blæren (minst en gang om dagen).

Mrs Lutz skrev:
inspirert av aprilblomsten ang mannfolk som tisser utenfor...
hvordan er det med guttebarna deres? står de å tisser, eller sitter de fram til de får kontroll på å styre strålen riktig?

er det noen som har menn som sitter å tisser? det er vissnok preventivt mot prostatakreft, for de slapper av når de sitter og får tømt hele blæren (minst en gang om dagen).

Guttungen sitter, og jeg prøver å få mannen til å gjøre det av den grunnen du nevner der.. :)
Det hender guttungen står, men da er det under oppsyn slik at strålen ikke går alle veier og ristinga går over styr.... ;)
Er ikke lenge til han har kontroll på det men enn så lenge sitter han i 99% av gangene...

Her i huset sitter alle å tisser. Menn, gutter og kvinner. Og det er jeg fornøyd med:)

Han står som regel, men han sitter også innimellom! Tørker med papir!

her sitter guttungen. han klarer ikke stå å tisse, han vil hvertfall ikke.
sambo sitter alltid å tisser, utenom ute på offentlige, ekkle do, å det har ej full forståelse for=) å begge tørker med papir.

Mannen sitter hvis barna er på badet.. Ellers står han! 

Nå er min bare 20 mnd velogmerke, men han sitter de gangene han tisser på do! =) Tror jeg skal lære han til å alltid sitte! =)

Mannen står å tisser, og tørker seg med papir. 

Sønnen vår på 2.5 har ganske god kontroll altså, sjelden det blir tiss utenfor, kan jo være at tissen er litt "sammenklemt" og da kan han være litt uheldig. Lærer han at han skal se hvor han tisser og at skal tørke seg etterpå. Så det gjør han. :)
Stort sett står han og tisser, men det hender også at han sitter. :) Liker egentlig best at han sitter, men hermer jo pappaen sin :P

Er vi ute så riser han bare :P Må jo lære han å ikke vært hysterisk også :p

Mannen står alltid, om han tisser når han driter så sitter han vel men det har jeg faktisk ikke spurt han om  bare spurt om han får dritt på ballene som henger nede der når han har diare

Magnus veksler litt men står mest, har kontroll på strålen nå..Liam er for liten!

Gutten min er 17 mnd idag og sitter å tisser, det har han gjort noen mnd. Han pisser i do, på gulvet og han har til og med treft badekaret. Ofte bare siver det tiss utover doringen også. Fryktelig irriterende og jeg håper ikke jeg får flere gutter i hus haha.

Prøver å sette han langt bak og spre beina hans og det funker av og til.
Bytta den gamle ringen vår med svigermor sin som er en baby bjørn. I starten gikk det kjempe bra, men så varte det ikke lenge. Litt frustrerende.
Må ofte kle han naken nedentil så han ikke pisser i strømpebuksa si. Er ikke så glad i guttetisser for tiden hehe.

Samboern nekter å sitte, men han tørker tissen sin da og det syns jeg er kjempe fint :)

Begge guttene her i huset står og tusser, og fet er sjelden noe søl :)

Back
Topp