gutter og smykkeskrin

tipp

Forumet er livet
V har 500 tilgode fra dåpen til gutten vår. sa til min mann at jeg kunne tenkt meg å kjøpe et smykkeskrin.han ser på meg og spør om jeg mener det.ja, det er klart,sier jeg.Noen steder må man jo oppbevare hans ting og.

men han ville ikke at han skulle få det[8|]Fordi han er en gutt...og gutter har ikke sånt[8|][>:]

Er det uvanlig at gutter har smykkeskrin eller?[8|]

Jeg ville nok kjøpt et fint smykkeskrin som man får kjøpt hos gullsmeden. Brødrene mine fikk det. Gutter får jo smykker og armbånd de og! Brødrene mine fikk sånn i tinn og inngravert navn og dåpsdato[:)]

Og hvis mannen din lurer, så er brødrene mine heeelt normale menn i dag![:D] En skokk med unger og stasjonsvogn![8D]

he he[:D] jeg spute han om han skulle nekte gutten vår i å få en dukkevogn om han ønsket seg det,men neida...det gikk fint[:D]for det ville bare være for en periode

Han fikk masse smukekr til dåpen,så et smykkeskrin sakl kjøpes,men ville bare høre om det er uvanlig eller vanlig[:)]

ORIGINAL: tipp

he he[:D] jeg spute han om han skulle nekte gutten vår i å få en dukkevogn om han ønsket seg det,men neida...det gikk fint[:D]for det ville bare være for en periode

Han fikk masse smukekr til dåpen,så et smykkeskrin sakl kjøpes,men ville bare høre om det er uvanlig eller vanlig[:)]

Jeg tror hvertfall ikke at det er uvanlig. [:)]

nei, det var det jeg trodde[:)] At jeg ikek var på ville veier liksom[8D]

Sander har ikke eget smykkeskrin, men søstern fikk 2 til sin dåp så jeg har smuglånt det ene hennes hehe...
Ser ikke på det som unormalt egentlig... Han har kjeder, armbånd, slipsnål osv greit å ha det samla en plass liksom....

Om han får masse smykker er det nok kjekt med et skrin å ha det i, ja.
For øyeblikket har han kun et halskjede, og det blir nok ikke brukt før han blir mye større, så ser ikke helt nytten av det enda.

Gutten våres har egent smykkeskrinn,fikk smykker til dåpen så greit å ha synes vi [:)]

Hjemme hos oss hadde jeg og søstrene mine hver vårt smykkeskrin mens broren vår hadde en sparebøsse i sølv, formet som en bil[;)]
Småen har ikke smykkeskrin, har egentlig aldri tenkt over det...

Jeg har gutt, han har to smykker, eller kanskje bare et... Han fikk et til dåpen, også har han korset vi brukte i dåpen, men det er jeg usikker på om han skal beholde, eller om det skal brukes til alle dåpsbarna, har ikke helt bestemt meg.

I alle fall, smykkeskrin fikk han ikke. Jeg vil ikke si at han IKKE SKAL FÅ, men heller ikke at jeg ØNSKER MEG ET, så jeg klarer ikke helt stemme. Han skal få et dersom behovet dukker opp, men med et (eller to) smykker har jeg ikke helt sett behovet enda i alle fall.

Jeg mener min bror hadde et smykkeskrin. 

(Og forøvrig fikk guttungen 5-6 sparebøsser til dåpen...)

Patrick fikk dette til dåpen:

http://www.eikbarn.no/admin/common/GetImg2.asp?FileID=1653&xsize=310

Og det er veldig greit og samle smykkene hans en plass! Det er ganske lite, men superfint![:)]

Jeg har gutt men ikke smykkeskrin. Han har nesten ikke smykker, og de få han har ligger fint i et eget rom i mitt smykkeskrin [;)]

Dette fikk min gutt til dåpen.. Inni er det lyseblått.. han har ett armbånd og ett smykke i det[:)]

Dette har jeg ALDRI tenkt på før....
Det er ikke fordi gutter ikke skal ha smykkeskrin.

tror ikke jeg hadde tenkt på det om jeg hadde hatt jente heller.

Sikkert fordi jeg ikke har smykkeskrin selv..

altså... min gutt ønsker seg et smykkeskrin med sånn ballerina som danser og spiller når man åpner det, og dersom noen gir det til han, så må han gjerne få et. Men da bare et billig leke-smykkeskrin...

Back
Topp