Gutter og hår

MalinDalin

Forumet er livet
MÅ gutter ha kort hår?? Tror jeg må skrelle av poden litt hår snart for alle tror det en frk jeg har. "åååååå for ei nydelig jente! Hva heter hun?" "HAN heter Demir!!" han er jo veldig guttete kledd da og er guttete i ansiktet.. Syns han er fin med "prinse" håret sitt jeg. Også syns jeg gutta blir så store med engang de får guttesveis. Im loosing my baaaaby!!

vi velger å ha kort hår på gutten vår. Men langt nok til at vi kan style det innimellom.
Synes J blir veldig baby når sambo tar klippern og tar alt håret hans...

Vi klipte Herman for et par uker siden, og han ble sååå fin! Ble plutselig stor gutt og hårstrukturen ble liksom helt annerledes når de lange fjonene falt av. Mye lettere å vaske ble det også.

Må ikke ha kort hår nei, liker ikke helt snau på hue for da blir det nesten som fattigklipp.
Kan jo forstå folk om de ser et barn med langt hår, blir at en tror at det er jente med en gang.

Pjokken her har langt hår, eller ser ikke langt ut pga krøllene. Ser når jeg vasker håret og krøllene rettes ut, ligger jo nedover ryggen. Her skal ha klippes hos frisør i begynnelsen av mai, blir mest å stusse det siden jeg fortsatt vil ha litt krøller på han.

Back
Topp