Gutter og Barbie-dukker?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Irene
  • Opprettet Opprettet
La barn være barn, la gutter leke med dukker og jenter leke med biler... Haaaaater de båsene man blir satt i!!! :-)

Men må redigere etter det Io skrev....
Jeg er generelt sett lite for BARBIE i seg selv, uansett kjønn.. Pga usubbe idealer og sexualisering/utseendefokus dom starter altfor tidlig... (men det er jo i of for seg en annen diskusjon.. Poenget mitt er at jeg er imot kjønssbestemt leking )

Last edited:
Mmmnnnjaaa... Jeg er nok akkurat like lite ivrig etter at han skal leke med Barbie som jeg var med søsteren. Kjipe plastgreier og barnearbeid mumle, mumle. Mer kamelsvelging I vente, helt sikkert.

Ja vil sønnen min leke med Barbie og dukker er det helt greit. Han er bare 19 mnd enda

Jeg er ekstremt opptatt av at storesøster på 5 år ikke får kalle noe jente eller gutteting. Og det virker!

Sønnen min får til og med ha hårstrikk, klemmer i håret og neglelakk om han vil. I går gikk han til og med på kafé i storesøsters rosa pannebånd :)

Mmmnnnjaaa... Jeg er nok akkurat like lite ivrig etter at han skal leke med Barbie som jeg var med søsteren. Kjipe plastgreier og barnearbeid mumle, mumle. Mer kamelsvelging I vente, helt sikkert.

Enig med deg her ;)

Back
Topp