Gutter og Barbie-dukker?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Irene
  • Opprettet Opprettet
M

Moderator Irene

Guest
Får gutten din leke med barbie eller dukker om han vil det?

Ja, absolutt. Han er snart tre og riktignok ikke interessert i dukker/barbier. Han er for tiden veldig opptatt av hva som er "jenteleker" og "jenteprogram på tv". De plukker nok opp litt av hvert fra de andre barna i bhg vil jeg tro :)

Ja det får han hvis han vil det. Han er 19 måneder og bryr seg ikke noe om dukker, men liker vogner veldig godt og triller gjerne kaninen sin rundt :p

Ja men dukka sluttet han å leke med da han var 3 og barbiene har han aldri vært interessert i. Leker masse med bamser:)

Nå har ikke guttungen blitt født enda, men han kommer til å leke med det han vil leke med, kommer ikke til å ta fra han dokkene til datteren min å sånn liksom:p datteren vår har jo biler, lastebiler osv

Ja, det får han absolutt. Han leker for det meste med verktøy og traktorer, også veldig glad i bamser. Han er så glad i å leke med vesker (bruker mye søstrene sine vesker) så jeg kjøpte likeså godt en egen veske til han med frost motiv, den falt i smak:)Barn er barn uansett kjønn, det er nå min mening:) Han er forresten 3 år.

Ja :)

Ja.

Barbie har han aldri brydd seg om, men han var så entusiastisk da han så ei dukke i butikken da han var drøyt året at den kjøpte vi til jul. Nissen fikk en klem og resten av gavene brydde han seg ikke om 16 mnd gammel den jula. Dukkegutten er fortsatt en kjær venn som ofte sover sammen med ham, nå snart 7,5 år gammel

Ja. De får leke mine gamle dukker/barbiedukker/dukkehus osv. Kjøpte også en liten dukkevogn i fjor, den brukes ofte nå for tiden.

Han får leke med han vil. Leker ikke med dukker, men vil gjerne gå rundt med bilene i dukkevogna.:)

Selvsagt får han ikke leke med dukker, det er jenteleker...

Bare tulla, han hadde både dukke og dukkevogn da han var mindre

Ja det får han, men når vi er på lekebutikken og det første han peker på er dukker prøver jeg å vise han noe annet uten å lage noen sak av det! Men hadde han spurt to ganger hadde han fått kjøpt seg egne dukker!

Ja :) min sønn elsker sin søster sine rosa glittrende leker ;)
Men han er og ekstremt opptatt av biler,traktorer og tog, og leker bil med en ostepopp liksom, hehe , tror ikkje små barn tenker som oss voksene for dem er d bare noe fint/interessant de vil utforske ;)

Back
Topp