gutter og ønske om graviditet....

Killingene

Glad i forumet
Når man ønsker seg barn, og bestemmer seg for at NÅ skal vi ha det da tror visst gutter enkelte ganger at det nesten bare er å trykke på en knapp..
Å når både mensen uteblir og graviditestestene er nagative blir de jo fullstendig forrvirret og de lurer jo på hva som skjer!
Og det er ikke rart for vi jenter lurer jo på dette selv også, og det er ikke bestandig lett å forklare det for dem siden du ikke selv vet hva som skjer.
Og når de ikke skjønner så mye av sykluser, og det at det kan ta litt tid å få tilbake mensen etter eggløsningen så er det ikke rart at "frustrasjonen" ligger i luften!

Jeg refererer kjæresten til Misin "Skal dette være så vanskelig da?!" og det er nok dette ENDEL gutter/menn føler!
Og jeg samtykker, DETTE BURDE IKKE VÆRT SÅÅÅ vankselig!

Her kan jeg skrive meg på også. Mannen er like forvirret som meg, og vi lurer på hva som skal til for å få en stabil syklus slik at prøvingen kan ta til skikkelig. Det som er fint med at det tar tid er at mannen min begynner å bli skikkelig klar også...han er liksom like frustrert som meg over dene syklusen, og i tillegg nevner han ganske ofte at han ønsker seg barn....

Men hadde det bare vært en knapp, ville jo alt vært så mye lettere!!

Ønsker dere lykke til, jenter!

Klem,M

Back
Topp