Gutter altså..

Gutten min skal kose og nusse på babyen flere ganger om dagen, og når vi slapper av på morgenen er det flere ganger han tar frem angelsounden for å høre på babyen :) Samboeren er interessert han og, veldig koselig :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Hehe nei :-P jenta på snaart 2 skjønner ikke mye.. syns det er gøy å klatre på mamma da :-P
Til mannen kan eg si "åh nå er det mye aktivitet her" da sier han å ja eller bare ser bort. Men ser det så godt på ustiden at man kan studere det på avstand..men hender han skjem bort han syns det er stas å kjenne..men blir vel samme her at det er litt rar frem til fødsel da den kommer ut og de får et anna forhold til den lille enn vi mammaer har ;-) så helt forståelig :-)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Mannen kjenner ofte på kvelden etter liv og røre. Er det ikke det når han kjenner, trykker og klemmer han til han har vekt henne. Er så kos når han styrer på. Ungene er og helt vidle, spesielt minstå. Minstå klemmer og kjenner etter, gir ofte magen og en kos. Eldsta koser seg og, men viser det på en annen måte. sitter vi å koser sammen, legger hun ofte hånden på magen eller hodet ned på magen og kjenner etter.

Sent from my GT-P5110 using BV Forum mobile app

Mannen min har kjent et par ganger, men han er ikke like ivrig å kjenne som jeg gjerne ville at han skulle vært :p kanskje det kommer seg nå da det begynner å være mer definerte bevegelser i magen. Storebror har ikke kjent enda, og jeg er spent på om han vil det etterhvert. Han er 13 år, så ikke godt å si hva som rører seg i tankene hans rundt alt dette :p

Back
Topp