Guttenavn?

|Lica|

Forumet er livet
Noen som har lyst å komme med noen guttenavn.. sliter litt med å finne navn.. [:(]
på forhånd takk... [;)]

jeg liker elias.. [:)]
men har lyst å finne et navn som sier JA med en gang, men har liksom enda ikke funnet det..

takk for det... har heldigvis litt tid igjen på meg..

- Noah
- Theo
- Sander / Zander
- Nathaniel

Det er navn som jeg syntes er fine!!!

Takk for fine navn alle sammen.. [:)]

Har du ingen anelse om hva du skal kalle gutten??

jeg har tenkt mye på nikolai..

Nikolai er fint!!![:D]

Men så blir han halvt chilensk og kommer da til å bli litt mørk, så har lyst at han skal ha et navn som passer..

Passer det ikke med Nikolai da???
Det syntes jeg...

Eller så er det Alexander, det syntes jeg er fint!

jeg har vel sånn nesten bestemt meg for nikolai, men har ikke sett på så mange andre alternativer.. har lyst å tenke på litt flere navn før jeg bestemmer meg helt.. han skal tross alt hete det resten av livet.. [:)]

også vil jeg ikke at han skal hete det samme som noen jeg kjenner.. er litt kresen.. hehe

Sant det du sier...[:)][:)]

Vi har også valgt navn som vi ikke kjenner noen som heter. Det var jammen ikke lett, men er nå storfornøyd med valget. Det føles veldig riktig!

det er sånn jeg og vil føle det.. føler det sånn ofte, men så nøler jeg litt på navnet nikolai og da vil jeg tro at jeg ikke er helt fornøyd...

hadde vært enklere hvis jeg hadde fått jente, da hadde det blitt en liten mathea.. [:)]
syns det er så vanskelig med guttenavn altså..
faren vil at jeg skal oppkalle ungen etter han, men siden jeg blir alenemor vil jeg bestemme navnet.. [:)]

Thea Emilie er forresten et kjempe fint navn.. [;)]

Ja, jeg skjønner det!!!! Ikke lett det med navn!!

Syntes du har all rett til å bestemme når du blir alene
!!!

Jepp.. [:)]

jeg vil helt sikkert ikke bestemme meg før han er født.. hehe..
men vet om noen som ventet flere mnd så er ikke så sent ved fødselen da.. [:)]

Det er visst noe regler for sånt og jeg tror det er at man har 6 mnd på seg etter fødsel, så da har du GOD tid!!!

da kan jeg puste litt lettere.. hehe..

hihi[:D]

Får vel gå å legge meg nå!!!!
God natt!!!

Du er ikke den eneste som skal det.. :)

God natt.. [:)]

Jonas (tror jeg skal gå for jonas)
elias
mathias
sander
lukas
tobias