Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vil ikke nødvendingvis ha et uvanlig navn. Men helst ikke d "alle" heter nå- Flere velger uvanlige navn
– Ja, det er flere uvanlige navn nå. Og mange stusser på dem, for de virker ukjente for oss. De oppfattes som originale og en helt ny type navn, sier navneforsker Ivar Utne.www.babyverden.no
Guttenavn er vanskelig, brukte lang tid på lillebror
Matheo synes jeg er veldig fint, ikke toppen av navnetoppen, men ikke veldig uvanlig heller
Elliot, Arthur, Gabriel er andre navn jeg liker som ikke er i topp 10
Jeg hadde det slik med Matheo, lillebror hadde kommet til å hete det om jeg fikk min vilje Men så hadde mannen andre meninger fornøyd med navnet vi valgte nå da men fremdeles litt hjertesorg å ikke få brukt det fine navnet blir det en bittelillebror en gang i fremtiden skal jeg nok en gang kjempe for Matheo, så fint navn! Elliot er også kjempefintElliot har vært mitt favorittnavn i flere år, og har vært fast bestemt på at det skal barnet mitt hete dersom jeg får en gutt! Stooor hjertesorg å da bli sammen med en som nekter å bruke det navnet
Nå tror jeg vi går for Matheo, for det er det eneste vi så langt har blitt enige om. (Men jeg tror jeg kommer til å prøve meg på å viljen min ang. navnet Elliot helt til bebisen er ute )
Hva med Alvar eller Axel?OUL denna uka fikk vi vite at vi venter en liten gutt i mai.
Vil gjerne høre hva du syns det fineste guttenavnet er? Gjerne forslag på navn som "ikke alle heter" nå om dagen også
Jeg liker begge veldig godtVi venter også en liten gutt, og jeg syns guttenavn er vanskelig... De jeg syns er fine liker ikke samboeren, og han har ikke så mange forslag selv liksom Nå har vi landet på enten Torbjørn eller Magnus, tror vi da. Ingen av dem er veldig enormt mye brukt nå, det syns jeg er litt greit. Ellers liker jeg David veldig godt, men det falt ikke i smak hos ham
Hei vi venter en gutt selv, jeg og samboer slet med å finne det rette guttenavnet. Til slutt kom vi frem til ett vi begge likte godt, Magnus skal vår gutt hete det er ett fint og kongelig navn.OUL denna uka fikk vi vite at vi venter en liten gutt i mai.
Vil gjerne høre hva du syns det fineste guttenavnet er? Gjerne forslag på navn som "ikke alle heter" nå om dagen også