Guttenavn

CerManDet

Blir kjent med forumet
OUL denna uka fikk vi vite at vi venter en liten gutt i mai.
Vil gjerne høre hva du syns det fineste guttenavnet er? Gjerne forslag på navn som "ikke alle heter" nå om dagen også :facepalm:

Om jeg skal få en gutt, så skal han hete Trygve, har jobbet i mange barnehager og ikke funnet et barn som heter det. Ellers synes jeg Valdemar, Embrik, Olav og Ymir er fint.

Vil ikke nødvendingvis ha et uvanlig navn. Men helst ikke d "alle" heter nå :facepalm:
Når jeg var yngre var jeg sikker på at når jeg ble mamma og om jeg sku få gutt, skulle han hete Lucas. Vel, føler ikke det samme den idag :laughing002 syns fortsatt det er et veldig fint navn, men igjen, føler "alle" heter det

Jeg liker godt Brage, Alfred og Oskar. Har egentlig ingen klar mening om hvilket navn jeg liker best, samboer har en helt annen favoritt så vi ender sikkert opp med det.
Jeg har alltid likt Oliver, men føler «alle» guttene heter det nå så det blir uaktuelt for vår del.

Guttenavn er vanskelig, brukte lang tid på lillebror :p

Matheo synes jeg er veldig fint, ikke toppen av navnetoppen, men ikke veldig uvanlig heller :)

Elliot, Arthur, Gabriel er andre navn jeg liker som ikke er i topp 10

Guttenavn er vanskelig, brukte lang tid på lillebror :p

Matheo synes jeg er veldig fint, ikke toppen av navnetoppen, men ikke veldig uvanlig heller :)

Elliot, Arthur, Gabriel er andre navn jeg liker som ikke er i topp 10

Elliot har vært mitt favorittnavn i flere år, og har vært fast bestemt på at det skal barnet mitt hete dersom jeg får en gutt! Stooor hjertesorg å da bli sammen med en som nekter å bruke det navnet :smiley-angry017

Nå tror jeg vi går for Matheo, for det er det eneste vi så langt har blitt enige om. (Men jeg tror jeg kommer til å prøve meg på å viljen min ang. navnet Elliot helt til bebisen er ute :laughing002)

Elliot har vært mitt favorittnavn i flere år, og har vært fast bestemt på at det skal barnet mitt hete dersom jeg får en gutt! Stooor hjertesorg å da bli sammen med en som nekter å bruke det navnet :smiley-angry017

Nå tror jeg vi går for Matheo, for det er det eneste vi så langt har blitt enige om. (Men jeg tror jeg kommer til å prøve meg på å viljen min ang. navnet Elliot helt til bebisen er ute :laughing002)
Jeg hadde det slik med Matheo, lillebror hadde kommet til å hete det om jeg fikk min vilje :P Men så hadde mannen andre meninger :shifty: fornøyd med navnet vi valgte nå da :P men fremdeles litt hjertesorg å ikke få brukt det fine navnet :Heartred blir det en bittelillebror en gang i fremtiden skal jeg nok en gang kjempe for Matheo, så fint navn! Elliot er også kjempefint :D

Vi venter også en liten gutt, og jeg syns guttenavn er vanskelig... De jeg syns er fine liker ikke samboeren, og han har ikke så mange forslag selv liksom laughing6 Nå har vi landet på enten Torbjørn eller Magnus, tror vi da. Ingen av dem er veldig enormt mye brukt nå, det syns jeg er litt greit. Ellers liker jeg David veldig godt, men det falt ikke i smak hos hamlaughing6

Vi venter også en liten gutt, og jeg syns guttenavn er vanskelig... De jeg syns er fine liker ikke samboeren, og han har ikke så mange forslag selv liksom laughing6 Nå har vi landet på enten Torbjørn eller Magnus, tror vi da. Ingen av dem er veldig enormt mye brukt nå, det syns jeg er litt greit. Ellers liker jeg David veldig godt, men det falt ikke i smak hos hamlaughing6
Jeg liker begge veldig godt :)

OUL denna uka fikk vi vite at vi venter en liten gutt i mai.
Vil gjerne høre hva du syns det fineste guttenavnet er? Gjerne forslag på navn som "ikke alle heter" nå om dagen også :facepalm:
Hei :happy: vi venter en gutt selv, jeg og samboer slet med å finne det rette guttenavnet. Til slutt kom vi frem til ett vi begge likte godt, Magnus skal vår gutt hete:Heartblue det er ett fint og kongelig navn.
Navn som eg har likt men ikkje samboero_O er blant annet Johannes, theodor/teo, Nicolas

Back
Topp