Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Sniker fra Desember, Min første heter Louie, dette er listen over potensielle navn nåVenter 3 gutten og trenger tips til navnLiker litt moderne navn.
Venter 3 gutten og trenger tips til navnLiker litt moderne navn.
Venter 3 gutten og trenger tips til navnLiker litt moderne navn.
For eksempel ikke norrøne navn. Synes kommentaren din er litt frekk egentlig. Mye triveligere å være hyggelig om man skal svare.Hva tenker du er moderne navn da? Topplisten i Norge? Emil, Lukas, Fillip, Oskar?
Syns ikke kommentaren var frekk jeg da, har nok noe med hvordan man leser det, ser på det som spørsmål for å få mer informasjon for å kunne hjelpe til med å lettere finne navn som dere liker.For eksempel ikke norrøne navn. Synes kommentaren din er litt frekk egentlig. Mye triveligere å være hyggelig om man skal svare.
Syns ikke kommentaren var frekk jeg da, har nok noe med hvordan man leser det, ser på det som spørsmål for å få mer informasjon for å kunne hjelpe til med å lettere finne navn som dere liker.
Vi har Louie som førstevalg om vi får en gutt , så herlig navnSniker fra Desember, Min første heter Louie, dette er listen over potensielle navn nå![]()
Så koselig, vi er veldig fornøyd med navnetVi har Louie som førstevalg om vi får en gutt , så herlig navn![]()

For eksempel ikke norrøne navn. Synes kommentaren din er litt frekk egentlig. Mye triveligere å være hyggelig om man skal svare.
Skjønner. Beklager leste nok setningen litt feilVar på ingen måte ment som frekk. Var bare spørrende for å kunne svare deg. Jeg tror om man spør folk ulike steder i Norge om betydningen av moderne navn, så vil man få veldig ulike svar ettersom vi oppfatter "moderne" forskjellig![]()
Her forslagene vi hadde:
Ludvik
Emrik
Brage
Odin
Sigurd
Theodor
Tobias
Bestemt oss for Ludvik![]()
![]()