Guttenavn?

Mams1987

Elsker forumet
Sommerfuglene 2017
Januarlykke 2020
Oktoberbarna 2021♡
Venter 3 gutten og trenger tips til navn:) Liker litt moderne navn.

Venter 3 gutten og trenger tips til navn:) Liker litt moderne navn.
Sniker fra Desember, Min første heter Louie, dette er listen over potensielle navn nå ☺️

Vedlegg

• 0EEBB3CA-0491-4A11-8D02-4B1F22D6B3FE.png
    0EEBB3CA-0491-4A11-8D02-4B1F22D6B3FE.png
    1,2 MB · Visninger: 90
Hva tenker du er moderne navn da? Topplisten i Norge? Emil, Lukas, Fillip, Oskar?
For eksempel ikke norrøne navn. Synes kommentaren din er litt frekk egentlig. Mye triveligere å være hyggelig om man skal svare.

For eksempel ikke norrøne navn. Synes kommentaren din er litt frekk egentlig. Mye triveligere å være hyggelig om man skal svare.
Syns ikke kommentaren var frekk jeg da, har nok noe med hvordan man leser det, ser på det som spørsmål for å få mer informasjon for å kunne hjelpe til med å lettere finne navn som dere liker.

Syns ikke kommentaren var frekk jeg da, har nok noe med hvordan man leser det, ser på det som spørsmål for å få mer informasjon for å kunne hjelpe til med å lettere finne navn som dere liker.

Samme jeg oppfattet det som:)

Var på ingen måte ment som frekk. Var bare spørrende for å kunne svare deg. Jeg tror om man spør folk ulike steder i Norge om betydningen av moderne navn, så vil man få veldig ulike svar ettersom vi oppfatter "moderne" forskjellig :)

Var på ingen måte ment som frekk. Var bare spørrende for å kunne svare deg. Jeg tror om man spør folk ulike steder i Norge om betydningen av moderne navn, så vil man få veldig ulike svar ettersom vi oppfatter "moderne" forskjellig :)
Skjønner. Beklager leste nok setningen litt feil:)

Her forslagene vi hadde:
Ludvik
Emrik
Brage
Odin
Sigurd
Theodor
Tobias
Bestemt oss for Ludvik :love017 :Heartblue

Back
Topp