Guttenavn.

Prosjekt lillesøster/lillebror

Forelsket i forumet
Assistert-jentene
Novemberlykke 2020
Lillebror er 8 uker, men fortsatt ikke fått navn.. Det er så utrolig vanskelig å velge. Var mye lettere første gang.

Hva heter guttene deres?
Hvilket navn er det fineste guttenavnene dere vet om?

Hva liker du? Gammelt, nytt, kort, langt, enkelt, dobbelt? :-)
Kan si som så at det blir vanskeligere dess lenger du tenker på det :p Her var det pappaen som bestemte navn til storesøster. Jeg likte navnet, men følte ikke hun het det. Klarte ikke å kalle henne ved navn før etter flere uker. Nå kunne hun ikke hett annet! Barnet vokser inn i navnet sitt uansett. Er ikke sikkert du får følelsen av at navnet er "perfekt" helt i starten, men det går seg til :) Lykke til med navnevalg!

Hva liker du? Gammelt, nytt, kort, langt, enkelt, dobbelt? :)
Kan si som så at det blir vanskeligere dess lenger du tenker på det :p Her var det pappaen som bestemte navn til storesøster. Jeg likte navnet, men følte ikke hun het det. Klarte ikke å kalle henne ved navn før etter flere uker. Nå kunne hun ikke hett annet! Barnet vokser inn i navnet sitt uansett. Er ikke sikkert du får følelsen av at navnet er "perfekt" helt i starten, men det går seg til :) Lykke til med navnevalg!
Liker gamle navn..
Du har nok rett i at man kan tenke det ihjel.

Jeg ble nedstemt på Lowe og Nore, men vi diskuterte Emre og Joar også. Av de mer kjente navnene liker jeg Nils og Lars.
Og ja, vi titta utelukkende på navn med 4 bokstaver :hilarious: guttenavn er skikkelig vanskelig!

Nicolai heter gutten vår :Heartblue

Men andre alternativ vi hadde var Mathias, Casper, Benjamin, Christoffer, Dennis :)

Synes også at Liam, Leander, Isak, Theo, Milo og Leo blant annet er pene navn, Lucas :)

Vi var helt sikker på at lille i magen het Aksel, men så kom Theodor og vi klarte ikke legge navnet fra oss❤️ Blir det flere gutter i framtiden så blir det nok Aksel:)

Back
Topp