Guttenavn

Krepsen89

Gift med forumet
Himmelbarn
Februarlykke 2016
Desemberlykke 2018
FebbisBebbis2021 ❄️
Hei!
Jeg har saumfart lister opp og ned og greier ikke å finne et navn jeg virkelig digger. Vi har ei jente og en gutt fra før, og jeg er gravid med nr tre. Jeg vet ikke kjønnet men FØLER veldig at det er en gutt. Likevel kommer jentenavn ganske lett og guttenavn føles helt umulig.

Så, fyr gjerne løs med navn!

Navn med spesiell stavemåte osv er ikke ønskelig. For å sette dere på sporet liker jeg navn som f.eks Jens og Georg - de navnene er kjempefine men de bare føles ikke riktig til denne ungen likevel :P

Herman
Johan
Mats
Alfred
Jonas
Kurt
Marius
Samuel
Even
Olav
Eirik
Trond
Lars
Lasse
Knut
Tobias
Sverre
Morten
Karsten

Henrik
Adam
Elias
Emil
Johannes
Magnus
Ludvig
Oskar
Abel
Albert
Alfred
Bendik
August
Fabian
Mikkel
Snorre
Sondre

Anton er også fint ❤️
Og Andreas, Erling, Erlend, Jørgen, Bendik og Brage

Herman, Erling, Bendik og Albert er superfine navn! Jeg eeeelsker Albert, men mannen vil dessverre ikke.

Erling heter sønnen til søskenbarnet mitt, altså barnets tremenning. Vi har ingenting med de å gjøre annet enn at vi enkelte år ses på juleselskap og har hverandre på Facebook. Blir det for nært likevel?
Bendik har jeg også foreslått før men fått avslag på. Men Herman/Hermann og Erling er interessante!

Herman, Erling, Bendik og Albert er superfine navn! Jeg eeeelsker Albert, men mannen vil dessverre ikke.

Erling heter sønnen til søskenbarnet mitt, altså barnets tremenning. Vi har ingenting med de å gjøre annet enn at vi enkelte år ses på juleselskap og har hverandre på Facebook. Blir det for nært likevel?
Bendik har jeg også foreslått før men fått avslag på. Men Herman/Hermann og Erling er interessante!

Føler egentlig ikke at det blir for nært hvis dere nesten ikke har kontakt, jeg hadde ikke brydd meg om det, kanskje hvis de var akkurat like gamle, men om de skiller noen år så hadde jeg ikke tenkt over det :-)
Men går jo an å eventuelt spørre hva søskenbarnet ditt synes om det hvis du er usikker:-)

Jeg synes ikke søskenbarn sine barn blir for nært hvis man ikke er mye sammen (da blir det som med venners barn).

Herman
Johan
Mats
Alfred
Jonas
Kurt
Marius
Samuel
Even
Olav
Eirik
Trond
Lars
Lasse
Knut
Tobias
Sverre
Morten
Karsten

Jeg så det ikke engang da du skrev det, men plutselig i går fikk jeg en god følelse for navnet Olav. Fikk veldig roen over meg nå :o

Jeg så det ikke engang da du skrev det, men plutselig i går fikk jeg en god følelse for navnet Olav. Fikk veldig roen over meg nå :eek:

Så bra :-)
Olav er et fint navn:-) liker mannen din det også? :-)

Gunnar
Siden du liker Olav, så har du jo variasjonene Ole, Ove, Ola, Oluf, Olve
Eller kjøre kongestil: Harald, Haakon, Sverre, Erik, Svein, Knut, Magnus, Øystein, Sigurd, Inge, Guttorm

Så bra :)
Olav er et fint navn:) liker mannen din det også? :)
Ja, han liker det (utrolig nok!) :) Så nå har vi flere gode
Alternativer å dra fram når Baby kommer i januAr og vi ser kjønnet :Heartblue:Heartpink

Gunnar
Siden du liker Olav, så har du jo variasjonene Ole, Ove, Ola, Oluf, Olve
Eller kjøre kongestil: Harald, Haakon, Sverre, Erik, Svein, Knut, Magnus, Øystein, Sigurd, Inge, Guttorm

6 av de navnene du nevnte er allerede i familien, ett av de har vi til vår gutt ;) så veldig vår stil men mye er opptatt, maaaange gutter i familien så det gjør nok at mange svært gode navn er opptatt. :Heartblue

Jeg liker litt mere utradisjonelle navn, og det er nok ikke for alle.. jeg elsker navn son inneholder bokstaven O av en eller annen grunn.. men her er listen min til nå :angelic:

Samson

Maxwell

Henry

Oscar

Philip

Maddox

Hamilton

Harlem

Oliver

Mason

Lucas

Milian