Guttenavn

Rog90

Glad i forumet
Jeg har en gutt fra før, og fikk vite på oul i dag at det blir en gutt til Ift. navn synes jeg det er forferdelig vanskelig da jeg føler vi har allerede «brukt opp» det fineste navnet vi synes på eldstemann Ekstra utfordrende at storebror har dobbeltnavn og jeg vil at nr 2 også skal ha dobbeltnavn og at dette skal passe med storebror sitt navn som er i «oldeforeldre» kategorien. Til nå har jeg Kåre og Sverre som jeg synes er fine. Noen som har andre forslag til fine oldeforeldre navn eller navn som passer til dobbeltnavn med Kåre eller Sverre :D

Mine oldefedre het Hans, Ausjen og Valentin!

Sverre Ausjen kanskje?! :joyful: Av Kåre og Sverre, er hvertfall Sverre det fineste. Snorre er fint, er det oldefarnavn?

Mine oldefedre het Ole, Severin hvertfall. Vanskelig med guttenavn altså, mye lettere med jentenavn synes jeg

Sverre Johan syns jeg er fint ❤️

Erik, Johan, Kristian, Fredrik, Hans. Noen navn som går igjen på mitt slektstre :)

Jeg syns begge er fine og ikke minst fine sammen!:happy: Skulle ønske jeg hadde noe å komme med, annet enn Sverre Kåre som dobbeltnavn? :happy: Lykke til med navnevalg:D

Hvis jeg skulle kalt en sønn for noe oldefarnavn ville jeg kalt han for Magne. Det heter min bestefar og jeg syns det er et veldig pent navn :)
Min morfar het Severin som mellomnavn og det syns jeg også er fint :)

Trygve, olav, håkon, einar, nils, halvor, bjørn, arne?

Back
Topp