Guttenavn

Hvilket ville du valgt?

  • Abel

    Votes: 11 24,4%
  • Benjamin

    Votes: 30 66,7%
  • Ferdinand

    Votes: 2 4,4%
  • Nilas

    Votes: 2 4,4%

  • Antall som har svart
    45

Jepsi

Blir kjent med forumet
Jeg liker litt spesielle navn, men vil høre hva dere synes :)

Favorittnavnet er ikke så spesielt, det er Benjamin. Men hva synes dere om disse?
 
Jeg liker Benjamin best av de, men liker Abel også veldig godt. Ferdinan for meg er kua ferdinan, men ikke alle som tenker på han, liker navnet godt fordet(har faktisk vært inne på det selv). Nilas har jeg aldri hørt før.
 
Jeg liker Benjamin best av de, men liker Abel også veldig godt. Ferdinan for meg er kua ferdinan, men ikke alle som tenker på han, liker navnet godt fordet(har faktisk vært inne på det selv). Nilas har jeg aldri hørt før.
Benjamin eller Abel. Jeg tenker også dessverre ku når jeg hører Ferdinan. Mulig jeg hadde begynt å tenke annerledes hvis jeg kjente noen med navnet.. Og Nilas var for likt Silas, som er den skumle albinoen i Engler og Demoner :joyful:
 
Syns Benjamin er veldig fint, og Ferdinand kan absolutt gå an, mens de andre to blir litt for spesielle for min smak (forbinder Abel med Kain og Abel i bibelen der Abel vel er bibelens første offer for mord. Nilas er vel primært uvant, men jeg ser for meg at det kanskje kan føre til at sønnen deres alltid vil måtte spesifisere at han heter «Nilas med N, ikke Silas med S» når han snakker i telefonen med folk han ikke kjenner...)
 
Liker Benjamin best. Men jeg er glad i "vanlige" navn :) likte Abel også. Begge er bibelske navn. Synes, det er fint.
Tror ikke det er noe stress å hete Nilas heller.
Ferdinand synes har er litt "hardt" på slutten. Uttales med eller uten "d".
 
Jeg skulle hete Benjamin om jeg ble gutt, så jeg sier Benjamin :)
 
Ferdinand eller Abel :) Har ikke tenkt over at Abel finnes før, men syns lyden av det er veldig fint!
 
Back
Topp