Guttenavn

En tråd i 'Februar 2020' startet av Jepsi, 3 Des 2019.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
?

Hvilket ville du valgt?

1. Abel

11 stemme(r)
    24,4%
  2. Benjamin

30 stemme(r)
    66,7%
  3. Ferdinand

2 stemme(r)
    4,4%
  4. Nilas

2 stemme(r)
    4,4%
  1. Jepsi Blir kjent med forumet

Jeg liker litt spesielle navn, men vil høre hva dere synes :)

Favorittnavnet er ikke så spesielt, det er Benjamin. Men hva synes dere om disse?

2. Jolanda Forumet er livet Desemberlykke2017 Februarbarna 2020

.

Last edited: 31 Aug 2020
  3. Jepsi Blir kjent med forumet

Ja de er litt spesielle:wacky: takk for svar

4. Jolanda Forumet er livet Desemberlykke2017 Februarbarna 2020

.

Last edited: 31 Aug 2020
  5. Hjertemor Forumet er livet Tilgangsansvarlig Sommerfuglene Mailykke 2018 Himmelbarn Februarbarna 2020

Jeg liker Benjamin best av de, men liker Abel også veldig godt. Ferdinan for meg er kua ferdinan, men ikke alle som tenker på han, liker navnet godt fordet(har faktisk vært inne på det selv). Nilas har jeg aldri hørt før.

• Nyttig Nyttig x 1
  6. Firevakreskatter Forumet er livet Januarhula 2014 Marsboere 2020 Februarbarna 2020

Benjamin eller Abel. Jeg tenker også dessverre ku når jeg hører Ferdinan. Mulig jeg hadde begynt å tenke annerledes hvis jeg kjente noen med navnet.. Og Nilas var for likt Silas, som er den skumle albinoen i Engler og Demoner :joyful:

• Liker Liker x 2
  7. FrkVerpesyk Gift med forumet Marsboerne2017 Februarbarna 2020

Syns Benjamin er veldig fint, og Ferdinand kan absolutt gå an, mens de andre to blir litt for spesielle for min smak (forbinder Abel med Kain og Abel i bibelen der Abel vel er bibelens første offer for mord. Nilas er vel primært uvant, men jeg ser for meg at det kanskje kan føre til at sønnen deres alltid vil måtte spesifisere at han heter «Nilas med N, ikke Silas med S» når han snakker i telefonen med folk han ikke kjenner...)

• Liker Liker x 1
  8. Bruspulver Forelsket i forumet

Liker Benjamin best. Men jeg er glad i "vanlige" navn :) likte Abel også. Begge er bibelske navn. Synes, det er fint.
    Tror ikke det er noe stress å hete Nilas heller.
    Ferdinand synes har er litt "hardt" på slutten. Uttales med eller uten "d".

• Liker Liker x 1
  9. Mamma M(i)ra Millie00 Marsboere 2020 Snøfnuggene 2018 Februarbarna 2020

Jeg skulle hete Benjamin om jeg ble gutt, så jeg sier Benjamin :)

• Morsom Morsom x 1
  10. B2020 Betatt av forumet

Ferdinand eller Abel :) Har ikke tenkt over at Abel finnes før, men syns lyden av det er veldig fint!

11. Ikke i bruk Forumet er livet

Nilas har jeg aldri hørt før, men det høres veldig fint ut.
    Abel er også ett veldig fint navn. Benjamin er litt for "vanlig" for min smak, og Ferdinan minner med om oksen Ferdinan ;)

Del denne siden