Guttenavn

Theab

Flørter med forumet
Hei

Vi var på oul i dag og fikk bekreftet at det er en liten gutt i magen. Er så usikker på navn.
Søkte litt og kon over Gard. Syntes det var litt kult, men hva syntes folk om det? Er det for spesielt og sært?

Vi har disse på listen fra før
Kornelius
Sivert
Iver
Jonathan
Felix

Tar gjerne i mot innspill og forslag

Gratulerer med gutt :Heartblue Syns alle navnene er fine jeg, selv liker jeg best korte navn, så Felix og Gard er vel favorittene mine av de :)

Gratulerer med gutt❤ Vi har en Jonathan❤Og hadde gubben vært enig så hadde vi hatt en Sivert også:) Men det blei Sander i stedet❤ Gard er fint det da og ikke så mange som heter det lenger av den yngre garden..

Storebroren til en kompis heter Gard, så for meg er det ikke så sært. Vi har valgt et sært navn selv, finnes ikke statistikk på ssb.no engang (fire eller færre som heter det). Så ville ikke bekymret meg for det, sært er ikke Gard. :happy: Ellers er det flere fine navn på listen din, men som ble avspist her i gården. Syns f.eks. Felix er fint, men det var visst kattenavn sa mannen *himler med øynene*. Så det fikk jeg ikke gjennomslag for :hilarious:

Storebroren til en kompis heter Gard, så for meg er det ikke så sært. Vi har valgt et sært navn selv, finnes ikke statistikk på ssb.no engang (fire eller færre som heter det). Så ville ikke bekymret meg for det, sært er ikke Gard. :happy: Ellers er det flere fine navn på listen din, men som ble avspist her i gården. Syns f.eks. Felix er fint, men det var visst kattenavn sa mannen *himler med øynene*. Så det fikk jeg ikke gjennomslag for :hilarious:

Ja det sier mannen min også Men vil ikke ta felix helt bort fra listen alikevel. Det at begge skal være enig gjør det så utrolig vanskelig

Gratulerer med gutt❤ Vi har en Jonathan❤Og hadde gubben vært enig så hadde vi hatt en Sivert også:) Men det blei Sander i stedet❤ Gard er fint det da og ikke så mange som heter det lenger av den yngre garden..
Sander er så fint, men bestevenninne min fikk en sønn nettopp som fikk navnet Sander Da liker vi tydeligvis samme type navn

Ja det sier mannen min også Men vil ikke ta felix helt bort fra listen alikevel. Det at begge skal være enig gjør det så utrolig vanskelig
Jeg ga opp jeg :hilarious: Mannen hadde et sterkt ønske, og etter å ha bladd gjennom en skau med bøker fant jeg ingen bedre. Og de jeg likte ligger på topplistene, og det er ikke aktuelt for min del. Så lot han få viljen sin :hilarious:

Gratulerer med gutt :happy: Gard var en fint navn! Syns det er morsomt med litt spesielle navn, vi har en datter som bare deler navn med 3-4 andre personer i norge og de fleste syns det var litt rart til å begynne med, men nå er det like vanlig for dem som alle andre navn :)

Back
Topp