Guttenavn

_Lykkeliten_

Elsker forumet
Oktobermirakler 2013
Junilykke2018
❤ Juliskattene 2018 ❤
Hva er deres favoritter? [emoji4]

Vi trenger et guttenavn som passer med Liam. Tanken bak Liam var å ha et navn som fungerer både på norsk og svensk (far er svensk), som uttales likt på begge språk og gjerne på engelsk, og ikke får en sånn kjip forkortelse/kallenavn i Sverige (ala Henrik = Henke) [emoji85] Vi har samme kriterier for lillebror.. Noen forslag? Har Joel, Lucas og Leo på lista blant annet [emoji846]

Så glad i navnet Liam, men her har en nær venninne brukt navnet allerede [emoji5] Vi vurderer Henrik, Henry, Erik eller Sander så langt [emoji16]

Så glad i navnet Liam, men her har en nær venninne brukt navnet allerede [emoji5] Vi vurderer Henrik, Henry, Erik eller Sander så langt [emoji16]

Pappen min har Henry til mellomnavn, så det hadde vært morsomt. Erik har blitt brukt til oppkalling i flere generasjoner i samboers slekt, men skal etter tradisjonen brukes på eldste gutten i hver generasjon. Sander er favoritten til søstera mi, så tør ikke bruke det [emoji28]

Her skal lillebror hete Felix.:) De to andre heter Milian og Mathias.

Mathias har jeg alltid hatt på favorittlista mi. Må høre hva samboer syns om det [emoji4] Milian syns jeg blir for likt Liam. Felix må jeg sove litt på - det er ganske fint altså [emoji106]

Hva er deres favoritter? [emoji4]

Vi trenger et guttenavn som passer med Liam. Tanken bak Liam var å ha et navn som fungerer både på norsk og svensk (far er svensk), som uttales likt på begge språk og gjerne på engelsk, og ikke får en sånn kjip forkortelse/kallenavn i Sverige (ala Henrik = Henke) [emoji85] Vi har samme kriterier for lillebror.. Noen forslag? Har Joel, Lucas og Leo på lista blant annet [emoji846]

Jeg kjenner en Liam hvis søsken heter Jacob og Bendik.

Hva med Noah?

William? Marius? Daniel? Michael?

Liam er opprinnelig en forkortelse av William, så det syns jeg blir for likt. Marius liker jeg, men ikke pappaen. Pappaen heter Michael, og har ikke tenkt å kalle opp [emoji23]

Fine navn, men ikke helt vår stil. Vi hadde Noah på lista tidligere, men søskenbarnet mitt kom oss i forkjøpet [emoji28]

Tenkte Noah fordi den Noah jeg kjenner har svensk pappa.

Albert?
Mikkel?

De har også svensk pappa, de jeg kjenner. Hehe.

Tenkte Noah fordi den Noah jeg kjenner har svensk pappa.

Albert?
Mikkel?

De har også svensk pappa, de jeg kjenner. Hehe.

Har allerede forslått Mikkel faktisk, men pappaen var ikke så gira på det [emoji23] Er egentlig han som er den harde nøtten her, jeg syns de fleste navnene er fine [emoji28]

Har allerede forslått Mikkel faktisk, men pappaen var ikke så gira på det [emoji23] Er egentlig han som er den harde nøtten her, jeg syns de fleste navnene er fine [emoji28]

Sånn kan det gå! Ikke lett alltid. Du får fortsette å spamme han med de navnene du liker best, så skal du se det blir ett av dem når babyen kommer.

Back
Topp