Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Noen som har forslag til guttenavn? Moderene, men ikke de som er topp 10. Jeg er ikke så glad i gamle navn, noen går naturligvis.
Jeg vet endå ikke kjønn, men klarer ikke helt å finne noen guttenavn jeg er fornøyd med.
Følger denne. Jentenavn er så mye lettere enn guttenavn.
Jeg klarer liksom ikke å finne ut hva slags guttenavn jeg liker. Føler at mange guttenavn enten går under kategoriene rampete, vanlige/kjedelige eller FOR søte/nusselige.
Tok en titt på topp 50 listen fra plass 20-50, og fant kun to navn jeg likte: Ludvig og Odin. Ikke at de andre er stygge, men synes de blir så vanlige. Ser jeg må vri hjernen litt om mageboeren er gutt, altså.
Lykke til[emoji4][emoji1305]
Sliter selv hvis vi får en til gutt[emoji38][emoji85] Men over her er altså «min liste» med navn jeg har samlet de siste årene (minus noen av de gamle/populære jeg hadde[emoji28])[emoji4]
Samme problem her, vi vet ikke kjønn enda, men det blir vanskelig å finne guttenavn, jeg og mannen blir ikke enige der
Her er noen forslag, noen er kanskje "gamle navn" men synes de passer greit for tiden og er ikke navn som fryktelig mange har nå:
Mattheo
Jasper
Trym
Elliot
Caspian
Orion
Gabriel
Tristan