Guttenavn?

englemamma18

Elsker forumet
Jeg var overbevist om at vi ventet jente, og hadde mange fine jentenavn på listen. Men så viste det seg at vi venter en liten herremann, som gjorde navnevalget ekstremt vanskelig. Jeg har liksom ikke kommet over noen guttenavn jeg har falt pladask for, men har funnet noen jeg synes er OK. Har dere noen fine navn dere vil dele? Jeg er ikke veldig glad i veldig norske navn som Ola, Per og Espen, men heller ikke navn som Ismail, Sakarias og Muhammad.
Har en liten liste over OK navn, men er veldig i tvil på egentlig alle..ImageUploadedByBV Forum1472720039.921228.jpg

Aleksander, Storm, Tyr, Eirik, Erik,
nja mange, men forstår problemet med å finne gutte navn en faller pladask for...
jeg frykter at det blir "John doe" om det blir gutt her... :O

Andreas, Emil, Fredrik, Oliver, Thobias, Trym, Teodor.

Og med stor slekt jeg har veldig godt forhold til, er det så mange navn jeg ikke kan bruke.. Så hvis du har et navn som du virkelig falt pladask for, fyr løs❤️

Om jeg ikke svigerbroren min hadde hett det, så ville jeg kalt min evt gutt for Johannes☺️ vet ikke hvorfor jeg liker navnet, synes ellers navn er veldig vanskelig.. Jeg tror det er greit å vente også. Mine foreldre ombestemte seg noen uker etter jeg ble født og byttet navn på meg:p de syntes ikke d passet meg:)

Enig i at guttenavn er vanskelig. Aner ikke hva vi skal bruke hvis dette viser seg å være gutt :P
Men jeg liker Mathias, Emil og Peder.

Ellers hadde du ramset opp flere fine navn syns jeg. Ikke lett dette...

Enig i at guttenavn er vanskelig. Aner ikke hva vi skal bruke hvis dette viser seg å være gutt :P
Men jeg liker Mathias, Emil og Peder.

Ellers hadde du ramset opp flere fine navn syns jeg. Ikke lett dette...
Det er jo såå vanskelig! Har hatt flere forslag, men de rundt oss har vært så negative at jeg liksom har mistet litt gnisten.. Sånn som Mio synes jeg er kjempefint, men alle rundt oss er negative og synes det blir for sukkersøtt, og sier at vi må tenke på at han skal bli voksen en gang osv.. Men sånne navn blir jo mer og mer vanlig nå, og vil jo dermed ikke være så sukkersøtt lenger når våres barn blir store?

Det er jo såå vanskelig! Har hatt flere forslag, men de rundt oss har vært så negative at jeg liksom har mistet litt gnisten.. Sånn som Mio synes jeg er kjempefint, men alle rundt oss er negative og synes det blir for sukkersøtt, og sier at vi må tenke på at han skal bli voksen en gang osv.. Men sånne navn blir jo mer og mer vanlig nå, og vil jo dermed ikke være så sukkersøtt lenger når våres barn blir store?
Jeg tenker at Mio blir helt normalt etterhvert som han blir større. Navnet vokser jo med personen.

Det samme tenker jeg, men det er så vanskelig når nesten alle rundt reagerer negativt..
Det skjønner jeg godt. Her heter storebror Neo. Var mange som reagerte da vi sa at vi hadde tenkt det som navn, men nå tror jeg de aller fleste syns det er et perfekt navn til han

Sondre og Peter var navn vi hadde veldig høyt på listen sist :)

Kasper, Cornelius, Viljar, Emrik er navn jeg liker veldig godt :happy:
Av de så er Cornelius favorittnavnet hos oss begge.

Thomas, Petter, Sander, Theodor, Kasper, Preben, Oliver

Back
Topp