Guttenavn

FrøkenPK

Flørter med forumet
Hei dere
Jeg fikk vite på tidlig UL at det er en gutt vi venter, og vi tenker jo selvsagt på navn.
Har dere noen gode forslag til litt "sterke" guttenavn??

Kommer an på va du mener med sterke guttenavn? :-P
Jeg liker veldig godt
- Storm
- Oliver
- Walter
- Odin
- Axel

Jeg liker veldig godt:

Johan
Olav
Alfred
Harald
Gustav
Edvard
Edvin
Arne
Sigurd
Sivert

Men ingen av de er aktuelle for oss pga nære venner eller familie som heter d, eller at mannen ikke er enig.

Å jeg synes guttenavn er så vanskelig! føler at alle navnene som kommer opp enten allerede er tatt eller så er det en av oss som ikke liker dem :P Får vente til vi vet nøyaktig om det er en liten gutt inni der eller en jente...

Jeg var helt sikker på at det var en jente, og jeg hadde navn og alt klart - men plutselig var det en gutt, og nå er jeg veldig usikker på navn :-D men men, det dukker vel opp et guttenavn også ;)

Å jeg synes guttenavn er så vanskelig! føler at alle navnene som kommer opp enten allerede er tatt eller så er det en av oss som ikke liker dem :P Får vente til vi vet nøyaktig om det er en liten gutt inni der eller en jente...
Vet akkurat hvordan det er :-D

Jeg er veldig fan av guttenavn som har inspirasjon fra naturen eller norrøne tider, f.eks:

Storm
Odin
Ask
Birk
Bendik
Audun
Brage

Mannen har aldri hatt den samme forkjærligheten for disse navnene som meg, dessverre, så fikk ingen av de :p Vi fant heldigvis et annet navn som vi begge er fornøyde med :D

Vi har også fått beskjed om at vi antagelig venter gutt, men det kommer til å ta lang tid før vi blir enig om navn! Guttenavn er vanskelig og er tom for forslag.

Vi har også fått beskjed om at vi antageligvis venter gutt:-p. Mnd jeg er fortsatt litt usikker siden jeg kjenner fler som fikk fortalt gutt på tidlig UL så viste det seg å være jente. :-) mnd ligger det en liten lillebror inni det er det en Felix.:Heartblue Mannen synes vi skal ha ett mellomnavn siden storesøster har det. Men jeg syns det står sterkest alene:director

Audun er egentlig veldig fint, selv om det er gammelt, liker Olai og jeg, siden storesøster også har to navn kanskje det blir felix Olai. Vi bruker kun det første navnet på storesøster da, så egentlig skjønner jeg ikke vitsen :-)men mannen liker det.

Back
Topp