Guttenavn

frk k

Flørter med forumet
Hjelp:o klarer ikke bestemme meg.. Hva synes du om Tim eller Oliver? Har du Evt andre forslag? Synes det er så vanskelig å bestemme meg for et navn.

Sitter med det samme problemet;) Vi har hatt Oliver på lista vår, syns det er fint!

Her tror vi at det blir Jonas eller Jørgen:)

Vi har ikke bestemt oss - må møte lille gutten først for å bli sikre! Med nr 2 endte vi med navn som ikke var på lista vår (Eyla) :p
Liker begge navnene du foreslår! :)

Vi har tre gutter :)
Oliver,Teodor og Laurits...får vi gutt nå skal han nok hete Cornelius! ;)

Jeg er tante til Jonathan,Felix og Sebastian. Det er da noen guttenavn... Lykke til med navnevalg!;)

Her blir det en Oliver :)
Har også hatt Kevin, Sebastian og Victor på listen.

Oliver er fint ❤️

Vi har også Oliver på listen men tror han kommer å ha et annet navn. Kan ikke bestemme oss, det er vanskelig!

Oliver liker eg veldigt gott.
Her har vi ikkje bestemt oss enda. Ska eg vara Ærlig så har eg ingen aning . Er helt tom.

Sliter med jentenavn jeg :( guttenavn derimot er det så ekstremt mange fine av! Olivier er fint!

Synes begge var fine :) har selv hatt Oliver på lista, men det passer ikke såå godt til etternavnet. Tim er fint og kort, jeg foreslo det som et alternativ men sambo var ikke like begeistret. Vi står nå mellom Henrik, Sebastian, David, Jacob, Oscar, William... :D mange fine!

Sliter med jentenavn jeg :( guttenavn derimot er det så ekstremt mange fine av! Olivier er fint!
Vi og sliter med jentenavn. Har tenkt mye på Eir, Vårin, Helga og Savannah. Men alle 4 navna er navn som folk kommer til å steile av tror jeg?? Ikke at det har så mye å si altså... Har fra før ei Datter som heter Eva og en sønn Anders. Så det kan ikke være for "unormalt " heller.

Vi og sliter med jentenavn. Har tenkt mye på Eir, Vårin, Helga og Savannah. Men alle 4 navna er navn som folk kommer til å steile av tror jeg?? Ikke at det har så mye å si altså... Har fra før ei Datter som heter Eva og en sønn Anders. Så det kan ikke være for "unormalt " heller.
Eir er veeeeldig fint navn :-)

Savannah har faktisk jeg og tenkt på! Men mannen likte det ikke :( jeg må ha noe som passer til Kristoffer føler jeg, men som likevell går å si på engelsk og som er tidløst. Vi tenkte Nathalie, men begge etternavnene er jo på N, blir det ikke litt rart da? O.o
Jeg tror nok aldri alle kommer til å like navnene en velger, men så lenge en selv er fornøyd så kan de som ikke er det bare dra dit pepperen gror :p

Back
Topp