Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vi og sliter med jentenavn. Har tenkt mye på Eir, Vårin, Helga og Savannah. Men alle 4 navna er navn som folk kommer til å steile av tror jeg?? Ikke at det har så mye å si altså... Har fra før ei Datter som heter Eva og en sønn Anders. Så det kan ikke være for "unormalt " heller.Sliter med jentenavn jeg guttenavn derimot er det så ekstremt mange fine av! Olivier er fint!
Eir er veeeeldig fint navnVi og sliter med jentenavn. Har tenkt mye på Eir, Vårin, Helga og Savannah. Men alle 4 navna er navn som folk kommer til å steile av tror jeg?? Ikke at det har så mye å si altså... Har fra før ei Datter som heter Eva og en sønn Anders. Så det kan ikke være for "unormalt " heller.
Savannah har faktisk jeg og tenkt på! Men mannen likte det ikke jeg må ha noe som passer til Kristoffer føler jeg, men som likevell går å si på engelsk og som er tidløst. Vi tenkte Nathalie, men begge etternavnene er jo på N, blir det ikke litt rart da?Vi og sliter med jentenavn. Har tenkt mye på Eir, Vårin, Helga og Savannah. Men alle 4 navna er navn som folk kommer til å steile av tror jeg?? Ikke at det har så mye å si altså... Har fra før ei Datter som heter Eva og en sønn Anders. Så det kan ikke være for "unormalt " heller.