Guttenavn

Jonas
Aron
Magnus
Emil
William
Benjamin
Leo
Neo
Sondre
Martin
Wilhelm

Sebastian og Liam vurderte vi for vår første gutt. Han skulle egentlig hete Liam, men vi ombestemte oss. Nå er det på topp 10 lista :(
Tenkte på Liam vi også,helt til vi fant ut at d var liste navn..så nå har vi valgt et som ikke kommer på noe liste foreløpig:) mellomste gutten min heter Sebastian,han er 10 år og jeg ser at d blir mere og mere brukt nå,var ikke så vanlig da han ble født:)

Samme her. Kompisen til mannen har en hund som heter det. Så da var det uaktuelt. Synes det er kjempe vanskelig. Har tenkt på Aron, men har et vennepar med barn som heter det
Aron er kjempefint:) Hadde det på lista mi for 7 år siden, men så foreslo jeg det til tanta mi når hun ventet søskenbarnet mitt:p Så nå har jeg et søskenbarn som heter Aron og som fyller 7 år dagen etter jeg fyller 25:) Men han kunne ikke hett noe annet, for han er liksom en Aron;)

Sambo og meg har Noah og Niklas på listen vår over guttenavn til den dagen vi får positiv test:)

Edward
Edwin
Bernhard
Mio
Haavard
Sivert
Robert
Henning
Maxim
Sindre
Vindar
Tim
Bjørn
Julian
Severin
Gustav
Didrick
Timothy
Preben
Ruben

Tenkte på Liam vi også,helt til vi fant ut at d var liste navn..så nå har vi valgt et som ikke kommer på noe liste foreløpig:) mellomste gutten min heter Sebastian,han er 10 år og jeg ser at d blir mere og mere brukt nå,var ikke så vanlig da han ble født:)
Sebastian er kjempe fint navn! Tenkte også på navnet til førstemann, men mannen var ikke helt med på det da

Back
Topp