Lillespire_mai2022
Første møte med forumet
Noen som har tips til fine guttenavn? Vi sliter skikkelig :/
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ååh, Neo<3 Elsker det navnet, men mannen sa blankt nei når jeg tok det oppJonas
Aron
Magnus
Emil
William
Benjamin
Leo
Neo
Sondre
Martin
Wilhelm
Samme her. Kompisen til mannen har en hund som heter det. Så da var det uaktuelt. Synes det er kjempe vanskelig. Har tenkt på Aron, men har et vennepar med barn som heter detÅåh, Neo<3 Elsker det navnet, men mannen sa blankt nei når jeg tok det opp![]()
Sebastian og Liam vurderte vi for vår første gutt. Han skulle egentlig hete Liam, men vi ombestemte oss. Nå er det på topp 10 listaSebastian
Liam
Benedikt
Sakarias
Kornelius
Odin
Birk
Tenkte på Liam vi også,helt til vi fant ut at d var liste navn..så nå har vi valgt et som ikke kommer på noe liste foreløpigSebastian og Liam vurderte vi for vår første gutt. Han skulle egentlig hete Liam, men vi ombestemte oss. Nå er det på topp 10 lista![]()
Aron er kjempefintSamme her. Kompisen til mannen har en hund som heter det. Så da var det uaktuelt. Synes det er kjempe vanskelig. Har tenkt på Aron, men har et vennepar med barn som heter det

Sebastian er kjempe fint navn! Tenkte også på navnet til førstemann, men mannen var ikke helt med på det daTenkte på Liam vi også,helt til vi fant ut at d var liste navn..så nå har vi valgt et som ikke kommer på noe liste foreløpigmellomste gutten min heter Sebastian,han er 10 år og jeg ser at d blir mere og mere brukt nå,var ikke så vanlig da han ble født
![]()
Men Neo er kjempe fint navn!Samme her. Kompisen til mannen har en hund som heter det. Så da var det uaktuelt. Synes det er kjempe vanskelig. Har tenkt på Aron, men har et vennepar med barn som heter det
Vurderte det også
Helt til mannen nevnte det