Guttenavn

Veslejenta88

Forumet er livet
Januarlykke 2016
Sensommerbarna 2019
Noen som har noen ideer på det? Jenta vår heter Marit Elida og hadde jo vært fint med en navn i samme sjanger.

Åh, Elida var drømmenavnet mitt før! Var så sikker på at om jeg fikk ei jente SKULLE ho hete Elida! Da var det selvfølgelig ei som tok det før meg og vi bor i ei bitte lita bygd så kan liksom ikke kalle jenta mi det nå :p

Åh, Elida var drømmenavnet mitt før! Var så sikker på at om jeg fikk ei jente SKULLE ho hete Elida! Da var det selvfølgelig ei som tok det før meg og vi bor i ei bitte lita bygd så kan liksom ikke kalle jenta mi det nå :p
Jo da. Jeg fant navnet ved en tilfeldig. Og det er mellomnavnet til mormoren til mannen. Men hu blir bare kaldt lillemor så visste ikke hva hu het. Hehe. Men broren til mannen og samboeren hadde bestemt seg for å kalle datteren sin akkurat det samme. Marit er etter min manns døde søster som bare ble 1.5 år og døde romjula 1989. Jeg bryr meg fint lite om hva andre kaller sine barn. Min datter har to tremenninger med samme navn. Så det går nok fint.

Back
Topp